Hee dames, Alvast sorry voor de details Ik ging net naar het toilet, en toen ik afveegde zat er een dikke klodder slijm aan.. Iiieuw... Dit heb ik nog nooit gehad. Ik heb het even geïnspecteerd, en ik kon het helemaal uit elkaar trekken, en het was doorzichtig. Waar komt dit vandaan? Is het normaal om dit te hebben, of moet ik hier iets mee doen? (Vk bellen bijvoorbeeld?)
Yep yep dit is normaal! Heb het ook!!! Heb des tijd nagevraagd en komt door verandering in je hormoon huishouding! p.s neem aan de doorzichtig is en niet ruikt toch? korrelig en wit is vaak namelijk iets anders! een infectie bijv
Het is idd doorzichtig en ruikt niet.. Maar ik vond het zo veel Normaal natuurlijk ook wel wat afscheiding, maar dit had ik nog nooit gehad haha..
sorry voor de details, ik had dat ook, bleef ook hangen zegmaar. Maar had sex gehad de dag ervoor zonder condoom dus was oud sperma, heb ik wel vaker na de sex. Maar volgens mij is het heel normaal, soms als ik hoest hoest ik als het waar ook wat slijm eruit bahbahbah
Ahaaaa.... Dat zou het ook nog wel eens kunnen zijn hahaha.. Nou, voel me wel beetje dom dat ik daar nog niet aan had gedacht.. Maar ga na de sex altijd naar de wc, dus dacht dat het er wel vort uit was haha