Wie ervaring met brussel ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mirandje81, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Wij gaan hopelijk snel voor de behandeling van tese en pgd ivf maar heeft iemand hier ervaring met brussel dan bedoel ik wachtlijsten en het ziekenhuis in ze algemeen of anders hier in nederland ? Xxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ik en one of a kind ook.
    Bij mij was het eind 2009 dus niet meer zo recent. Er was wel een wachttijd van een maand of twee als ik me niet vergis. Zo een dingen vergeet ik blijkbaar nogal vlug ;).

Het is een wel een beetje een 'fabriek' (echt veel dokters en veel patiënten) waar een grote verscheidenheid aan patiënten komt. Ze weten heel erg goed waar ze mee bezig zijn en zou zo weer voor dat ziekenhuis kiezen!

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.

En veel succes!!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Idd zoals Bereke al zegt ik heb ook ervaring met Brussel zowel in 2009/2010 als 2011/ 2012.

Ik was en ben er nog steeds heel tevreden over.
    Idd zoals Bereke zegt het is wat een fabriek zo groot maar hoorde gisteren van iemand hoe het heel gedoe nu in Genk gaat en dan is Brussel echt super hoor.
    De wachttijd is soms helemaal niet en soms 2 a 3 maanden.
    Maar ik raadt het je zeker aan!

4. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Waar zijn jullie voor na brussel gegaan ? En hoe kwamen jullie daar ? Misschien kunnen jullie wat meer vertellen ? Xxx

5. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Verder niemand ervaring met het ziekenhuis in brussel ? Groetjes xxx

6. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Mag ook over maastricht ben erg benieuwd naar wachtlijsten en wat je moest doen voor de behandeling echos of onderzoeken en alleen jullie of ook familie ? En hoe lang de hele traject duurde. Dank jullie wel xxx

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik had je een pb gestuurd.
    Bereke is door mij in Brussel gekomen haha.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Dat klopt :). En nog steeds heel blij mee!

Vooronderzoeken zijn in Genk gebeurd. Dat is vlakbij en daar was geen wachttijd. Maar na wat onderzoek toch voor Brussel gekozen.

Heb je PB gestuurd.

9. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Sorry pne of kind ik heb geen pb ontvangen wel van bereke vreemd he xxx

10. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Nou ik ben nu aan het mailen met pgd uz brussel maar ze geven niet veel informatie ze vragen steeds maar om onze gegevens en ik wil nog niks vastzetten want ik weet nog niet veel en hun laten niet veel los weet iemand of ik naar het goede aan het mailen ben ? En hoe het in ze werk gaat ? Xxxx

11. bereke

bereke Niet meer actief

Heb je hun website al bekeken? Daar staat al redelijk wat info op.

12. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Ik vind de website van het uz brussel best wel ingewikkeld ik kom er niet echt goed uit xxx

13. bereke

bereke Niet meer actief

Je kan dan misschien eens proberen te bellen om al jr vragen te stellen? Of inderdaad mailen.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Trouwens een gesprek kost zelfs als je het zelf moet betalen 45 euro of 's avonds 70 euro.
    Ze kunnen je dan wel veel meer info geven natuurlijk.
    En kunnen kijken welke onderzoeken je al hebt gehad evt.

16. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Oh oke dank jullie wel dat jullie me zo helpen ben ik echt dankbaar voor want jullie weten zelf hoe het is het willen weten hoe lang je nog moet wachten voor het ook echt gebeurt en wat er tussentijd gedaan word je wil gewoon alles weten dank jullie wel xxx

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Is graag gedaan hoor meid!
    Over wachttijden dat kan verschillende zijn, zo was ik december 2011 direct aan de beurt en moest ik voor de volgende keer ( die niet is gekomen door mijn scheiding) 3 maanden wachten.
    Ik herken je gevoel wel hoor , zeer zeker.
    Van toen en nu.
    Ik heb nog 7 rietjes zaad gereserveerd staan en om de zoveel tijd check ik toch ff of het nog gereserveerd staat omdat ik het zo graag wil een brusje voor mijn ventje.
    Ik heb daarnet overigens een mail naar UZ Brussel gestuurd ook over eiceldonatie.
    Dit wil ik zeer zeker doen.
    Maar vroeg hun ook erbij ik wil graag nog via kid een kindje is er kans op wederkerigheid?

Deel Deze Pagina