Hi dames, Wie heeft er ervaring met een tese en een punctie op dezelfde dag? Weet iemand of ze zo'n verse tp tese-icsi in Dusseldorf doen? Ik kan me zo voorstellen dat dit qua planning voor zo'n kliniek erg lastig te regelen is waardoor ze kiezen voor eerst een tese en na deze tese starten met stimuleren. Ik hoor graag jullie ervaringen. Dankjewel! Meis
Hallo Meis79, Ik heb dan weliswaar geen ervaring in Dusseldorf maar wel in Gent. Twee keer inmiddels een ICSI poging gehad met punctie en TESE op 1 dag. Op het moment dat de punctie werd ingepland, werd er ook een TESE ingepland voor manlief. Na mijn punctie, moest hij zich dan melden voor de TESE. Dus ja, het kan wel, maar ik weet niet of ze in Dusseldorf ook zo werken. Groeten en veel succes gewenst! juf80
Hi Juf80, Super dank voor je reactie. Was dit standaardprocedure of deden ze dit bij jullie met een bepaalde reden en/of om de slagimgskans te vergroten. In Nijmegen laten ze het een beetje in het midden maar ik kan me zo voorstellen dat een verse tp beter is. En heeft het bij jullie in een zwangerschap geresulteerd? Dank alvast voor je reactie
Hoi, Wij gingen enkele weken geleden op intake naar Gent, en toen stelden ze voor (indien tese een optie zou zijn voor ons) dat die niet op dezelfde dag zou zijn(we wachten nog op de uitslagen van het DNA-onderzoek). Eerst tese, kijken of er iets gevonden is en dan pas beginnen met hormonen bij mij. Dus misschien hangt het inderdaad af van de situatie. Groetjes en veel succes! biepje80
Hier geen ervaring met TESE, maar wel zeer positieve ervaringen met ICSI in Dusseldorf (en nee, niet alleen omdat het succes heeft gehad ) In MMM Clubs zit een topic over Dusseldorf. Wellicht kun je daar je vraag eens stellen, alle meiden daar lopen in DD of hebben er gelopen. Hier een linkje: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/620200-icsi-d-sseldorf-deel-6-a.html
@biepje80 dank voor het delen van je ervaring. Spannende tijden voor jullie dus. Wanneer hoor je of jullie voor een Tese kunnen gaan? @Appeltje85 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn om positieve ervaringen van DD te horen en een super tip om mijn vraag te stellen in de DD groep. Ga ik zeker doen. Thx!
Hoi Meis79, Nog iets meer dan 14 dagen wachten, dan krijgen we de uitslag van het DNA-onderzoek, dan weten we meer. Nog even stressen dus. groetjes biepje80