buikpijn! en andere vage klachten..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jojo1984, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jojo.... Ga je morgen nog testen? Of durf je t nog niet aan? Misschien nog even wachten tot woensdag?

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb net nog getest naar spierwit. Vind het niet zo fijn om heel vroeg voor werk te testen en daarna komt een vriendinnetje bij mij logeren, even afleiding van alle spanning over het nieuws van vorige weet. Als er woensdag nog geen ongi is zit ik op dag 33 dus dan in de middag denk ik wel. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je voor je nod getest? Veel symptomem? Spannend!

3. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie pagina 1 ;)

Hihihi weet je zeker dat je niet zwanger bent?:p

4. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    klinkt allemaal wel 'zwangerschapsverdacht' hoor ;) Bij mij kwam mijn positieve test eigenlijk pas vrij laat, terwijl ik echt al het gevoel had zwanger te zijn. Nu helaas nog steeds termijn verwarring ondanks echo's (en ik ben nb. al in week 26!)

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Haha sorry hoor, zit een beetje teveel op deze website in verschillende topics geloof ik :p en mijn korte termijn geheugen laat mij enigszins in de steek de laatste week. . Dat is toch geen verschijnsel? :p ik ga nu maar slapen, wellicht morgen meer duidelijkheid. Zou wel fijn zijn! Voel me echt. . Apart ;)

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Wat is vrij laat dan? Vond je dat niet verwarrend? Ik vind het vooral vervelend omdat het gewoon eigenlijk niet kan, wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben, kan het slechte nieuws nu ook niet accepteren ofzo..
    Vanaf wanneer had je dat zwangere gevoel al?

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben ongesteld geworden vandaag :( die zenuwpijn in mn rug is gelukkig tegelijk met de noorderzon vertrokken, mn misselijkheid niet.. zal toch de spanning zijn. Oktober naar het ziekenhuis :(

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @jojo Balen zeg, ongi!!!!!!! Hoezo wachten tot woensdag???? Sorry ben een beetje nieuwsgierig...

9. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi iedereen,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
    12 juli had ik heftige buikpijn waardoor ik snel de wc moest vinden want had diaree maar 1 keer toen niet meer,
    ik ben 14 tot 16 juli ongesteld geweest maar dat was geen normale ongesteldheid het was weinig en bruinig en beetje rood,
    ik heb toen een test gedaan en die was negatief.
    heb de pil 3 dagen geslikt en toen niet meer, heb de pil 13 dagen niet meer geslikt,omdat ik van die vage klachten had, krampjes buikpijn maagzuur,
    maar na paardagen begon ik opgeblazen gevoel te krijgen en ben ook in de nacht en ochten vaak misselijk en erg moe, paardagen terug voelde ik me niet lekker erge hoofdpijn en krampen in me kuiten, ik ben tot nu toe alleen maar misselijk moe en opgeblazen gevoel, ook als ik ligt in bed dan lijkt het wel dat me buik zo wat onploft en heb ook last van me buik en paardagen terug had ik ook van die vage steken in me vagina en had ook een harde buik

heb de pil 13 dagen niet geslikt, maar heb wel paar keer in de zelfde week onveilig sex gehad kan het zijn dat ik vruchtbaar bent of dat het nu juist raak kan zijn,

;)

10. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    @jojo, da's balen zeg! Ik geloof dat ik zo'n early prediction test deed zo'n week voor mijn verwachte menstruatie. Ik weet niet meer precies, maar het was in ieder geval op een dag dat de early prediction test op zich een positief resultaat had moeten geven. Ik durfde daarna pas een 5 dagen later nog een keer te testen en toen was het een dikke vette clearblue plus. De testen kunnen dus wel verraderlijk zijn, zeker als het om zeer prille zwangerschappen gaat. Ik kan me niet meer precies mijn klachten herinneren, eigenlijk meer dat mijn lichaam gewoon anders was dan ik gewend was.
    Ik hoop voor je dat je ongesteldheid niet doorzet, soms kan je een bloeding krijgen in een vroege zwangerschap die dan vervolgens wel doorzet. Sterkte!

11. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    @supernany, probeer je vraag een beetje in een cyclus te plaatsen. Welke pillen in je pillenstrip heb je niet geslikt? Toen je 'ongesteld' was, heb je toen de pil geslikt of ben je na 3 dagen aan een nieuwe strip begonnen? Wat voor pil slik je? Welke dosis oestrogeen? Een mini-pil, fase pil of gewone pil?

12. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    een vraag je

ik ben 14 tot 16 juli ongesteld geweest maar dat wwas geen normale ongesteldheid, het was weinig en bruin en beetje rood.
    ik heb de pil 3 dagen geslikt en toen 13 dagen niet meer de pil geslikt,omdat ik het niet vertrouwden, heb toen wel een test gedaan maar die was negatief, toen werd ik op 26 tot 29 juli weer ongesteld maar was ook weinig wel meer van die dikke slijm achtig iets, heb wel van die vage klachten zo als misselijk maagzuur urine ruikt sterk, heb ook vaak hoofdpijn en krampen in me kuiten en begin nu ook van die adertjes te krijgen op me benen en me buik is nog al aan de grote kant. heb ook opgeblazen gevoel en krijg ook af en toe steken in me vagina maar vooral in me buik,
    soms voel ik me opeens gevoelloos, en het lijkt wel dat de muren tegen je aan komen zo als wazig zien en daar door werd ik ook niet lekker, werd ook paardagen geleden in de nacht wakker van misselijk hoofdpijn en buikpijn.

21 tot 24 juli heb ik wel onveilig sex gehad en 30 juli tot 5 augustus heb ik ook onveilig sex gehad
    kan het zijn dat ik vruchtbaar was in die dagen. hoop dat jullie me kan helpen

13. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL

een vraag je

ik ben 14 tot 16 juli ongesteld geweest maar dat wwas geen normale ongesteldheid, het was weinig en bruin en beetje rood.
    ik heb de pil 3 dagen geslikt en toen 13 dagen niet meer de pil geslikt,omdat ik het niet vertrouwden, heb toen wel een test gedaan maar die was negatief, toen werd ik op 26 tot 29 juli weer ongesteld maar was ook weinig wel meer van die dikke slijm achtig iets, heb wel van die vage klachten zo als misselijk maagzuur urine ruikt sterk, heb ook vaak hoofdpijn en krampen in me kuiten en begin nu ook van die adertjes te krijgen op me benen en me buik is nog al aan de grote kant. heb ook opgeblazen gevoel en krijg ook af en toe steken in me vagina maar vooral in me buik,
    soms voel ik me opeens gevoelloos, en het lijkt wel dat de muren tegen je aan komen zo als wazig zien en daar door werd ik ook niet lekker, werd ook paardagen geleden in de nacht wakker van misselijk hoofdpijn en buikpijn.

21 tot 24 juli heb ik wel onveilig sex gehad en 30 juli tot 5 augustus heb ik ook onveilig sex gehad
    kan het zijn dat ik vruchtbaar was in die dagen. hoop dat jullie me kan helpen

14. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slikt ministat. ik heb de pil geslikt naar me ongesteldheid. 19 tot 21 juli, en toen heb ik niks meer geslikt en heb toen ook onveilig sex gehad, maar die klachten wat ik heb is wel vaag,

15. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerst week van de pilstrip heb ik 3 dagen geslikt en toen niet meer, ik heb ook gekeken wanneer mijn vructbaren dagen zijn dat was 5 tot 7 augustus. ik heb op 5 augustus onveilig sex gehad. maar in juli had ik al van die vage klachten zo als misselijk weinig ongesteldheid, maagzuur,
    en de klachten word alleen maar erger

maar ik vind het raar dat ik in juli 2 keer ongesteld ben geworden en dat was ook maar 3 dagen,

16. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Hoe bedoel je wachten tot woensdag? Met testen? Dat was omdat ik daarvoor niet echt tijd had en mn langste cyslus ook 33 dagen was, dus ik daar even op wilde wachten...

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Thnx, maar tot nu toe is het alleen maar helderrood bloed, redelijk wat ook, dus positief nieuws ziet er niet meer in ;) Gelukkig zijn de kwampen wat afgelopen, kon amper werken..

18. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slikt ministat.ik ben ongesteld geworden op 14 tot 16 maar heel weinig en veel bruin bloed ik heb de pil geslikt op 19 tot 21 juli en toen niet meer en dat was in de eerste week van de pilstrip en heb ook al die 13 dagen onveillig sex gehad, maar toen ben ik weer ongesteld geworden op 26 tot 29 juli
    kan het zijn dat ik het misschien bent. omdat ik van die vage klachten heb zo als misselijk moe soms krampen in me kuit. krijg nu ook last van adertjes op me benen, me buik word ook steeds dikke en het voelt opgeblazen vooral als ik ligt.

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Je kan toch een zwangerschapstest doen, dan weet je het zeker..

20. supernany

supernany Lid

7 aug 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan ik wel doen, maar heb al een test gedaan in juli, maar vind het zo raar dat ik 2 keer in juli ongesteld ben geworden, aangezien dat ik de eerste pilstrip 3 dagen de pil heb geslikt en 13 dagen niet meer, nou is de vraag of ik vrichtbaar was in die 13 dagen, want heb nogal veel onveilig sex gehad, en ik weet niet wanneer ik weer ongesteld moet worden omdat ik al 2 keer in juli ben geweest.

Deel Deze Pagina