ja behoorlijk!!! heb een tintelend gevoel in mijn benen, het idee dat ik beter ruik, wel weer trek, maar veel eten lukt niet. Misselijk op de achtergrond, steken in mijn borsten af en toe, beetje drukkend gevoel in mn onderbuik, maar geen pijn meer.. en kan me niet concentreren op werk!! Kan echt alle kanten op dus, zit mezelf toch weer gek te maken, terwijl het helemaal niet kan haha
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Steeds wel en dan weer niet iets voelen. Erg irritant. Hier ook iemand op het wachtbankje, met verschillende symptomen..
Iemand ervaring met een test waarbij het streepje niet met het blote oog zichtbaar is maar alleen als je er licht achter zet? En het liefst nog andersom? Zucht. . Had niet moeten testen, haat teststress!
Ah vrouwke toch.. misschien verlicht je dan alleen de plek waar een eventueel streepje moet komen te staan.. of niet? Ik heb ook test-drang, vandaar de bijnaam Jan-test! maar dat terzijde, en nu? overmorgen nog 1 wagen? Heb je een foto van die test?
Kan wel een foto maken maar er is met het blote oog dus niets zichtbaar zaterdagochtend voor het eggie geduld is een schone zaak!
Ik moet nog wachten tot 12 aug. En ik heb gewoon geen geduld. Hele erge drang om elke dag wel 10x te testen whaha
Het was overigens wel al na 5 minuten en geen lichtere streep dan de strip naar donkerder. Maar wel alleen met licht erachter dus. Misschien heb ik m er maar ingelaserd
pff nou als je het zo verteld, wordt het toch spannend, aangezien het pas 2 dagen voor nod is! Ik ga toch voor je duimen!!
Haha ik vraag me ook af hoe ik het doe. Weet het niet haha. Ik heb buikpijn, steekjes en krampjes, en sinds vandaag lage rugpijn af en toe, dat was eerst hele dagen. Hoofdpijn, beetje weeïg gevoel over het algemeen. En heel moe, was vandaag pas om 14:00u wakker en vanacht ineens heel erg misselijk, was maar even maar toch. Vanmorgen geen zin in eten, beetje beroerd gevoel... Hmm wat denk jij
Op de rugpijn na, exact mijn klachten ik kom alleen (ondanks de vermoeidheid) amper in slaap. Heb je veel van die klachten ook bij pms? Welke kunnen door spanning komen? Dat zijn vragen die ik mezelf steeds stel. Het lijkt er zo op, met als bij jou! maar durf het echt niet te hopen, zeker omdat het bij mij eigenlijk niet kan. Zou echt een wonder zijn. . Hoe lang proberen jullie al?
Jojo, ik hoop het zo voor je dat het een zwangerschap is (en een plakkerd). Ik snap helemaal dat je in de spanning zit en nauwelijks kunt wachten. Probeer afleiding te zoeken. Ik weet ook wel dat dat moeilijk is. Want door de klachten denk je er telkens weer aan. Heb al de hele week steken in mijn buik en nu ook in mijn linker en rechter zij. Ik ben normaal echt geen ochtend mens maar nu ineens wel. Ik ben veel misselijk. Als ik niet zwanger ben dan zit er een heel extreme menstruatie aan te komen. Gek wordt je van die onzekerheid. Dus snap heel goed dat je al een test hebt gedaan en die voor het licht gehouden. Ik duim voor je!
Ik kom opzich redelijk in slaap, alleen wel af en toe vaag wakker, en dan val ik gelijk weer in slaap, en dan slaap ik ineens tot 14:00u als ik vrij ben. ik heb eigenlijk bij PMS bijna geen klachten, alleen buikpijn, maar pas als het er al is. Ik durf net als jij ook niet te hopen.. We zitten in ronde 8,... En jullie?
Dank je wel! Ik ben normaal niet zo'n huiler (en dat is zacht uitgedrukt ) maar ik krijg tranen in mn ogen van je berichtje, zo lief! En het idee dat er mensen meeleven is al zo fijn, kan het er hier met weinig mensen over hebben helaas.gelukkig zijn de olympische spelen, dat geeft wat afleiding! En morgen ga ik een week in het huis van mn beste vriend zitten die op vakantie is, voor mij ook even er tussenuit. Raar dat bij jou ook je slaap ineens zo veranderd! Dat vind ik wel apart! Jou buikbezigheid en misselijkheid doen ook wel wat vermoeden. Hoop het echt voor je!welke dag zit je van je cyclus?
Vanaf maart niets meer gebruikt (had al lang geen anticonceptie meer, naar condooms zeg maar) maar nog niet echt met cyclus, voeding ed bezig. Vanaf juni wel. En half juni kreeg mijn vriend dus zijn onderzoek en toen hoorden we dat er dus eigenlijk geen kans was.. Dus nog maar kort.. Het kromme is dat ik voor ik hem leerde kennen ik helemaal geen kinderen wilde, tot mn 27e dus. Maar met hem klopte het gewoon. . En toen zat ik er ineens zo bij haha Maar 8 maanden is ook al lang, trek je het een beetje? Vallen de teleurstellingen nog altijd erg tegen of wordt je steeds rationeler? Ik hoop voor jou ook echt dat je een positieve terug in handen krijgt, heb je al een mooie dag gekozen? die slaapveranderingen zijn wel echt apart!
Lief van je Ja van het slapen vind ik ook apart, eerst dacht ik, ja zal wel weer een periode zijn ofzo van slecht slapen, maar ik ben overdag ook zo moe, kan elk moment eigenlijk wel slapen. De teleurstellingen vallen altijd weer tegen. Miss ook omdat ik het zo graag wil en hoop. Ik probeer op 12 augustus te testen, als ik het vol hou hihi. Fijn dat je nu een partner hebt waarmee je het wilt! Kan me voortellen dat het wel een teleurstelling is dat het niet normaal zou gaan lukken. Ik hoop van harte voor je meid dat het je gaat lukken!
Hoop dat jouw huilen ook een teken is! Zit hier ook nu bijna met tranen in mijn ogen. Om gek van te worden, beeld ik het me nu zo in dat ik symptomen krijg of niet? Ik zou als het goed is maandag mijn NOD moeten hebben. Maar ben van plan toch ook wat eerder te gaan testen. Jij kan over 3 dagen weer testen? Fijn wel om het er even over te kunnen hebben, om die onzekerheid te kunnen delen met jou en de andere meiden te kunnen delen.