Ja dat had ik gister.. Frustrerend hé! Nu voel ik me vooral alsof ik ongesteld moet worden en alsof ik mn rib gekneusd heb haha. Test om 18.00 uur was negatief. Klote man, maar ja, zat er wel aan te komen zal inderdaad wel even duren voor ga dit accepteer, mag ook, is ook niet niets. Thnx voor je lieve woorden! En hoop ik voor jullie ook natuurlijk! Hoop dat ik vandaag eindelijk in slaap val, heb een gezellige avond gehad met familie, dus was wel even lekkere afleiding! Jullie nog plannen van het weekend? Geniet er van! X
Heel erg frustrerend is het. Zit geloof ik in een enorme dip op het moment Vanmorgen test gedaan, ook al is het te vroeg, negatief natuurlijk. Verder vandaag wel weer wat last van de rug, en steken ter hoogte van uh ja, wat is het, aan de zijkant en dan ter hoogte van mijn navel. Snappen jullie het nog? Haha. Al met al voel ik me verschrikkelijk, alsof ik gek word voor me gevoel... Verder dit weekend niet veel te doen, man moet vanmiddag werken,en zelf heb ik niet zo veel zin om iets te doen. Morgen wil man naar die gamma-racing dag.. Misschien dat we dat maar doen, kan ik ook ff ergens anders aan denken... Fijn weekend!
Ik snap het probleem is dat die darmen ook overal daar lopen. Ben daarom ook maar even gestopt met mn medicijnen want die pijnen van vorige week waren niet ok en als het geen zwangerschap is moeten het wel mn darmen zijn geweest, dus ga die even rust geven. Heb je ook zo'n onrustig gevoel? Vannacht een beetje geslapen? Ga lekker afleiding zoeken! Dan gaat de tijd sneller en verzet je je gedachted wat, is echt fijn ik ga wel even shoppen vanmiddag!
Ja ik ben erg onrustig idd, nerveus gevoel. Ik heb vannacht wel beter geslapen als vorige nacht, maar zodra ik wakker ben, ben ik gelijk onrustig, en sip. Ook tegen m'n man gezegd dat k het zo moeilijk vind om het van me af te zetten. Maar goed. Veel plezier met shoppen hihi
Ja ik ken het, onrustig en sip snap dat het voor hem ook moeilijk is dat te zien, hij wil je natuurlijk het liefst stralend in zijn armen ga lekker wandelen of fietsen, het is lekker weer! We houden elkaar op de hoogte
Ik ben is even naar mijn temp. Gaan kijken, en volgens mij was mijn eitje later als normaal. Volgens mij afgelopen maandag. Dus... Nog langer wachten... maar geeft me toch een rustiger gevoel... Op een een of andere manier
Nog meer geduld! Goed opletten dan nu of je innestelingsverschijnselen krijgt hier erg veel ongi achtige buikpijn, zitten doet gewoon pijn dan drukt die broek in mn buik, liggend trekt het erg, blech..
Haha ja nog langer wachten. Vervelend die klachten, maar hoop voor je dat het raak is. Ik ben benieuwd of het bij mij alsnog raak kan zijn..
Waarom dan? Heb je niet geklust rond die dagen? Hier echt een verwarrende dag hoor, die ongi buikpijn, supermoe terwijl ik vannacht eindelijk weer wat geslapen heb, steken in mn borsten, geur lijkt iets beter maar kan me vinger dr niet op leggen, hoofdpijn, geen eetlust, warm gezicht.Kan alles zijn! Maar denk toch ongi, nu lekker film kijken
Jawel, wel rond die dagen maar niet op de dag, omdat ik toen nog niet wist dat m'n ei later was... We zullen zien...
Whaha ja hoop het ook dan. Maar ik had nog een vraag: ik heb twee keer een temperatuurdip in mijn grafiek, wat kan dit zijn? dit was op dag 13 en op dag 20....
Ik heb niet zo heel veel verstand van temperaturen, maar volgens mij geven zowel eisprong als innesteling een dip? 6 dagen tussen die 2, zou kunnen toch dan?
Ja nou ja, haha ik durf niks meer te hopen haha. Nog meer dames die hier iets van weten? Bedank JoJo om met je hier over te kunnen hebben,
Hoe is het gegaan bij jou? Hier vanochtend een omo witte test en verder beetje buikpijn, licht misselijk, opgeblazen buik, beetje duizelig en heel moe. Rustig aan gedaan vandaag. Jij je kunnen inhouden met testen?
Ik doe m'n best om me in te kunnen houden haha. Voor de rest nog steeds erg moe, en vannacht om 3:00u erg misselijk, werd er wakker van.. Ik moet nog een week wachten.. Begint nu te vervelen haha.wat jammer van je witte test... Hoop dat de volgende alsnog gaat kleuren.
Gewoon niet stil blijven zitten, en lekker sexen!!! ... vergeet door al het testen niet te genieten met je mannetje he
Ik kan pas woensdag weer testen omdat ik allemaal afspraken heb, maar dat is misschien maar goed ook. Hier nog geen ongi te bekennen, vannacht 1 druppeltje bruinverlies weer. Ik voel me echt slecht vandaag, volgens mij heb ik uit het niets mn rug verrekt ofzo, heb een soort zenuwpijn onderin, waardoor alles pijn doet, lopen, zitten, traplopen helemaal.. kan er ook nog wel bij verder weeig misselijk de hele tijd en een beetje gevoelige rechter (.).. Hoe is het bij de andere dames? Nog testers vandaag?