Ik heb een vraag over miskramen. Als je hevige buikpijn krijgt met helderrood bloedverlies. Is het dan 100% zeker dat het fout is gegaan of is er ook nog kans dat er gewoon nog een vrucht zit?
bedankt voor je antwoord. Je hebt dus ook nog een kleine kans dat het goed gaat ook al heb je bloed en kramp. Maar het gaat dus vaker mis met deze klachten.
hoihoi mijn schoonzusje had in het begin van haar zwangerschap zelfs bloedingen met stolsels enkramp. Is elke week bij de veroskundige geweest voor een echo en heeft nu een gezonde dochter van 2 jaar. Dus het kan wel, maar meestal is het een uitzondering!
Volgens mij kan het beiden kanten op. Ik had geen kramp, maar alleen bruin en later een beetje bloedverlies en er werd niet aan een mk gedacht, maar deze werd het wel (zonder lichamelijke pijn dus,,) Maar heb ook gelezen bij bloedverlies en kramp/buikpijn dat het vruchtje er nog zat Dus... Mirre
Bij helderrood bloedverlies zonder kramp gaat het geloof ik in 50% van de gevallen fout succes Lisette p.s. had het zelf ook (2 keer een week lang) en ben nu 25 weken zwanger, alles gaat prima!)
Soms wil het nog wel eens gebeuren dat de dame in kwestie een tweeling verwacht en dat er 1 van de 2 in een miskraam eindigt.