hoe is het met de moedertjes van JULI 2006 ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mad, 13 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi,

    Ik vroeg me af hoe het met de mama`s van juli 2006 gaat!
    krijgen jullie al een buik? zijn alle klachten verdwenen en voelen jullie je tip top? zijn jullie al begonnen aan de baby kamer>?

    Ik zelf krijg een klein buikje, s`morgens is hij minimaal en hoe later het wordt hoe dikker! vindt ik nog steeds heel gek! op het brandend maag zuur na voel ik me wel oke. heb steken in m heup en krijg waars. fysio. omdat ze bang zijn voor bekken instabiliteit.
    We zijn druk bezig met behang krabben in de kinderkamer, en verder ben ik constant aan het shoppen voor de baby! flesjes rompertjes noem het maar op! 3 maart hebben we onze 2e termijn echo en 13 maart de 3d echo! (we willen niet weten wat het wordt)

    ben benieuwd hoe het met de rest van de juli 2006 mammies gaat!

    x
     
  2. zoethartje

    19 dec 2005
    66
    0
    0
    Zaanstad
    Hoi,

    Met mij gaat het wel goed, kan altijd beter naar de misselijkheid enzo, maar voor de rest niet al te veel te klagen, zeker niet met een tweelingzwangerschap, van mij eerste was ik veel zieker dus ik mag het afkloppen!!
    Wij gaan 20 feb. voor een screeningsecho en 28 feb. voor een pretecho, erg spannend, wij willen wel graag weten wat het wordt! Wisten wij mij de eerste ook, en wij gaan het wel vertellen. Onze babykamer is opzich al klaar, kamer van onze eerste hoeft alleen nog een bedje bij en wat kleine dingen en voor de grootste hebben wij nu een grote meidenkamer waar we druk mee bezig zijn. Veders hoef ik niet super veel meer te shoppen wat kleren, kinderwagen en een bedje, de rest hadden we allemaal nog van de eerste verschillen als ze geboren zijn maar zo n 2 jaar!

    Groetjes
     
  3. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Hoi ,hier alles goed!

    Buik begint nu aardig te groeien maar voel de baby nog niet echt bewegen,soms denk ik het wel maar het is nog zo minimaal dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.

    Heb wel de belytalk dus kan af en toe even naar het hartje luisteren en die doet het uitstekend.

    Woensdag weer voor controle naar de VK en dan vrijdag een echo (die van 20 weken die vergoed wordt,alleen is het bij mij iets eerder omdat de gene die de echo maakt volgende week vakantie heeft)ben erg benieuwd hoe alles eruit ziet heb nog nooit een echo gehad met 20 weken.
    Ook gaan ze kijken naar de placenta omdat ik eerder een bloeding heb gehad en toen bleek dat de placenta onder ligt.
     
  4. zoethartje

    19 dec 2005
    66
    0
    0
    Zaanstad
    suc6 judtje!
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Tja hier gaat het op dit moment wat minder.

    Ik ben al zo'n twee weken snippersnot verkouden, het wil maar niet over gaan. Sinds gisteren hoofdpijn en duizelig en emotioneel een beetje onstabiel (arme egaa).
    Sinds vorige week een soort spierpijn gevoel aan de linkerkant van mijn schaambeen. Kan me in bed moelijk omdraaien omdat dit echt pijnlijk begint te worden.
    Een buik is er nog niet te zien maar aangezien ik van mijzelf al dik ben verwacht ik ook dat het wat langer zal duren voordat je het kunt zien.
    Ook de baby kan ik nog niet voelen (jammer jammer jammer).
    De aanstaande kinderkamer is bijna ontdaan van wat er eerder stond. aangezien het een grote kamer is (loopt over de hele breedte van het huis) gaan we eerst een muurtje bouwen zodat we een inloopkast krijgen, daar kunnen we dan dingen zoals de strijkplank enzo inzetten.
    Daarna kunnen we gaan behang krabben en schilderen.

    Groetjes
     
  6. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
  7. zoethartje

    19 dec 2005
    66
    0
    0
    Zaanstad
    Ja, maar dit gaat over hoe het nu gaat!!
     
  8. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hier gaat alles op zich wel goed. Had vanochtend alleen even een lekkere huilbui ;) Ben af en toe wat sneller emotioneel.
    Afgelopen vrijdag ben ik weer voor controle bij de VK geweest. Het hartje was heel goed te horen; zo hoorde het! Altijd weer fijn om te weten dat het kleintje volop aanwezig is.
    's Nachts moet ik standaard 1 keer uit bed voor een plasje (heerlijk, zo'n koude badkamervloer ;)
    Af en toe heb ik wat buikpijntjes, maar die zijn te overzien. Wat ik wel naar vind, is dat ik zo nu en dan pijn in mijn onderrug krijg; nooit last van gehad en nu merk ik hoe dat voelt; niet leuk! Een zacht kussentje 's avonds op de bank helpt wel iets.
    Af en toe koop ik wat spulletjes voor de kleine. Het grote werk (kinderwagen, maxicosi, box, commode, ledikant etc.) moet nog allemaal, maar ja, het budget moet het ook toelaten. Dusse..we smeren het over de komende maanden uit, dat is niet anders (enne, hoera voor Marktplaats...alles nieuw kopen wordt wat prijzig ;).
    Op 4 maart hebben wij onze pretecho! Wij willen wel graag weten wat het wordt en houden dat tot het einde geheim...spannend!
    Verder ben ik een hele blije mama-to-be en geniet elke dag van het zwanger-zijn; is absoluut niet vanzelfsprekend en daarom geniet ik bijv. van de dagdromen als ik op mijn werk zit en het wil even niet; een gedachte aan dat kleintje in mijn buik fleurt mijn hele dag weer op!

    Liefs,
    Lise
     
  9. anja

    anja Actief lid

    10 okt 2005
    104
    0
    0
    Met mij gaat ook alles goed!! voel haar soms als ik in de zetel lig. Het is alsof je vlindertjes in je buik hebt. Ik heb eigenlijk van niets last. een eigen kamertje zal ze nog niet hebben maar we zijn wel van plan om volgend jaar te bouwen.

    Het beste allemaal
    daaaaaaggggg
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    met mij gaat het ook goed :D

    soms voel ik me nog wel ff heel erg zwanger als in kwaaltjes... afentoe begin ik toch wel wat te voelen, hele zachte plopjes... en mn buik begint ook al aardig te groeien ( zie album)

    ik vind het al helemaal leuk, en we zijn al aan het zoeken naar leuke baby kaer spullen :D


    Groetjes Sarah
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kunt gewoon verder in het oude topic meiden!
    Gewoon weer posten komt het weer boven aan, leest iedereen het weer.

    Zo blijft het forum niet echt overzichtelijk... ik sluit dit.
     

Deel Deze Pagina