Jullie aller,allerbeste stoofpotrecept

Discussie in 'De lounge' gestart door taliaa, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Hoi dames,

Zwanger, misselijk en moe.. En aan de beurt voor het hoofdgerecht dit jaar:D
    Nu wil ik een stoofpotje maken, invriezen en op kerstdag opwarmen in leuke schattige pannetjes, lijkt het nog iets he.

Het liefst met wild. Maar zonder bot, want van het idee alleen al ga ik achterstevoren eten:x
    Dus.. Kom maar op.

Oja, ook geen wortel, want die geur verdragen we ook even niet:D

Dus, wie helpt me uit de brand?? :):):)

Dank jullie,
    Taliaa

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb een geweldig recept voor een lamsstoofpot , zit wortel in maar kan ook prima zonder. Is lam spannend genoeg?
    Wil het dan wel voor je overtypen :)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik lees even mee! I <3 stoofpotjes!

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ik lees mee! :D

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik lees ook even mee. Maar daar heb je niet veel aan ben ik bang. ;)

6. minon

minon Niet meer actief

Tsja ben ik het toevallig aan het uitproberen en heb een recept gekregen van een kok in opleiding helaas zit er wel rode wijn in.
    Vlees staat nu te marineren en gaat vannacht op de kleinste pit.

7. minon

minon Niet meer actief

Hmm. Het heeft niet gekookt maar toch is het taai geworden het vlees. Weet iemand of je het weer mals kan krijgen?

8. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou een stoofpotje moet toch echt wel een aantal uren op het vuur hoor! Anders een scheut azijn erbij (nee proef je niks van)

9. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het trouwens wel een beetje lullig dat jij (zwanger en misselijk) dan uitgerekend het hoofdgerecht toebedeeld krijgt. Wie heeft dat dan weer bedacht?!?

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik lees mee, ben gek op stoofpotjes, heb alleen geen recept dus ook aan mij heb je niets. En idd stoofpotjes moet je wel een uurtje of 4 zowiezo opzetten.

11. minon

minon Niet meer actief

We laten em rustig doorstoven dan. Is mn eerste stoofpot dus ff uitproberen allemaal maar indd wel lullig voor ts dat ze zwanger en wel het hoofdgerecht krijgt. Veel werk en een warm gerecht vaak dus meer kans op nare luchtjesmomenten.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat er wijn in een stoofpotje zit is toch niet erg? De alcohol verdampt toch gewoon bij het koken?

Maarre, sorry.. geen recepten voor je verder:D Eet nooit stoofpotjes..

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb alleen een recept voor stoofvlees van riblappen. Erruug lekker en zonder wortel maar ook zonder wild ( tenzij je een wilde koe laat slachten natuurlijk:D). Mocht je toch het recept willen laat het maar weten.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    ik
    :)
    ik had geen idee dat ik zwanger zou (kunnen) zijn met de kerst...dus.. en het is hier,de rest komt van ver. dus is het echt t handigste als ik t doe.

ik ga voor het lamsstoofpotje en zou het echt heel lief vinden als diegene(alweer vergeten) t over wil typen.
    wijn of bier erin is geen probleem, dat vervliegt he.
    de wortel laat ik eruit. wat eet ik erbij? ik had verse puree bedacht met stoofperen en homemade appelcompote. maar is lam daar wild genoeg voor,of beter iets,anders?

dankdank

Deel Deze Pagina