Misschien wel een hele gekke! Maar sinds paar dagen heb ik gigantische jeuk aan mijn keizersnede littekens en voelt deze erg trekkerig... Theoretisch is vandaag mijn NOD (uitgaande van 28 dgn) maar vorige week (theoretisch op 6/7 dpo) verloor is weer slijm wel samen met crème achtig afscheiding dus ik twijfel heel erg of ik een late eisprong hen gehad of dat t met de innesteling te maken had.. overig dus geen duivels te ontdekken Maar goed ik heb nadat alles mooi genezen was nooit weer last van mijn litteken gehad maar is nu dus wel gevoelig.. ik dacht zou t kunnen komen omdat er wat gaande is van binnen? Iemand die dit herkent??
Ohja enigste uitsluiting is natuurlijk testen maar heb geen testen in huis en op maandagochtend is hier niks open.. en ik heb late dienst dus vanmiddag geen tijd om een te halen (zit met mijn dochter haar slapen en weg brengen naar gastouder en optijd op mijn werk komen )
Ik heb geen idee maar het klinkt heel aannemelijk! Succes met wachten tot het gaat testen. Laat je even weten of je zwanger bent of niet?!
Mams91.. ben gister voor t werk nog ff snel langs de action gerend.. deze zit vlakbij t werk.. maar de test was negatief.. geen idee eigenlijk hoe betrouwbaar deze zijn? Overigens nog steeds geen ongi te bekennen.. dus een deze dagen ook maar ff langs de kruitvat..
Ik heb ook keizersnede gehad, wel altijd last van mijn litteken blijven houden, ben nu 5 weken zwanger en voel het litteken inderdaad wat trekken, wat mij trouwens niet helemaal gerust stelt
Ik heb ook een keizersnede gehad en hier helemaal (nog) geen last van het litteken gehad. Ik heb dus ook geen idee of het bij jou betekend dat er iets gaande is. Testen van de action zijn volgens mij wel betrouwbaar, maar hebben veel HCG nodig. Dan kun je beter een Kruidvat 2v5 test doen, die zijn gevoeliger.
Famke, Wat jammer dat ie negatief is! Maar misschien ben je te vroeg met testen omdat je ook niet zeker weet hoelang je cyclus is? Ik heb wel actiontesten gebruikt, die waren negatief en ik was ook niet zwanger, dus dat klopte. Maar heb inderdaad gehoord dat deze meer HCG nodig heeft. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Begin ook last van mijn borsten te krijgen, maar heb ik ook wel 's gehad als ik ongi moest worden dus durf er niet vanuit te gaan dat t een symptoom is Mijn litteken blijft apart gevoelig.. en nog steeds niet ongi.. ga indd morgen kv testen halen bij mijn dochter testte ik daar 2 dgn na nod licht positief mee.. dus dat zou misschien wel verklaren dat action negatief geeft.. maak miss niet zo snel hcg aan
Spannend! Ja dat zou kunnen. Ga je dan ook gelijk vandaag testen of wacht je tot morgenvroeg? Ben erg benieuwd.
Ook kv was negatief.. dus ga er vanuit dat ik indd late eisprong heb gehad.. gooi er as weekend nog 1 keer test tegen aan (mits ik nog niet ongi ben) en is die ook negatief dan weet ik t ook niet meer dan zal ongi volgende week ofzo wel door breken.. Momenteel wel erg gevoelige borsten en tepels (niet eerder mee gemaakt voor ongi) en ben zo ontzettend moe.. .. ben erg benieuwd wat de tijd brengt!
Jammer! Maar je testte in de middag he, kan daar ook mee te maken hebben. Ik lees hier vaak dat testen pas later positief zijn, latere eisprong of innesteling inderdaad. Ik heb zelf voor elke menstruatie gevoelige borsten en tepels, maar dat zegt weinig, want als je het normaal niet hebt...? Ik heb er nu ook last van maar in mijn geval vrees ik voor een menstruatie.... Ik duim voor je! Laat je de uitkomst even weten?
Komt goed! Ga weekend nog x testen.. normaal niet zulke gevoelogen borsten/tepels zoals nu.. sinds vanmorgen ook spierpijn in mijn boven benen/liezen.. begin t nu wel spannend te vinden haha.. heeft lichaam nieuwe dingen bedacht voor ongi of ben ik toch zwanger!
In principe ben je nu al een paar dagen over tijd toch? Je gaf aan het begin aan dat je maandag 'theoretisch' je NOD had. Heb je normaal een regelmatige cyclus en is die 28 dagen (zoals je zei)? Want dan is het vreemd dat je negatief testte maar wel over tijd bent.
Ja heb altijd cyclus van 27/28 dgn.. die 30 was op vakantie dat was al lang voor me, maar ben een ritme mens en was toen behoorlijk uit mijn ritme nu normaal ritme en geen stress dus dit is erg uitzonderlijk voor me! Ga weekend weer testen.. dan is mijn man er bij vind ik ook wel fijn
Oja, sorry, ik had het ook aan je onderschrift kunnen zien, maar over het hoofd gezien Ik hoop echt voor je dat hij dit weekend positief is. Ik hoor trouwens best vaak dat mensen pas veel later positief testen. In mijn geval testte ik bij mijn zoontje pas 5 dagen overtijd positief met een heel licht streepje, mijn man twijfelde zelfs of er een streepje stond. Er is dus hoop!
Ik heb 12 jaar geleden een flinke knip gehad en die voel ik nog steeds rondom mijn menstruatie. Heel vreemd.
Was er ook even helemaal klaar mee! Niks verkeerd bedoeld, heb heel veel respect voor mensen die al jaren in de mmm ziten.. maar was er ff zo klaar mee.. van mijn dochter was ik in se 2e ronde zwanger en nu alweer half jaar verder.. dat heeft toch bepaalde verwachting geschept..en de een naar de ander is om mij heen zwanger.. en ik wil ook zo graag.. heb nu ook voor t eerst een potje zitten janken.. bleegh..