buikpijn en diaree.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama van 2 kids, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige.

Vandaag heb ik al 2 dagen last van buikkrampen en diaree en dan echt waterdun gewoon.

Ik loop in het ziekenhuis wegens overlijden zoontje bij 38 weken zwangerschap maar ik merk wel dat je ziekenhuis niet zosnel belt hiervoor.

denkt u dat ik hiervoor contact op moeten nemen met ziekenhuis of is het gewoon een virusje.

alvast bedankt.

groetjes Sabrina

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mamavan2kids,

het klinkt eigenlijk als een gewone buikloop; als je een darmvirusje hebt opgepikt kun je flinke buikkrampen krijgen en diarree; die twee versterken elkaar ook weer en als je zwanger bent, kom je er ook minder snel vanaf... De kunst is om veel te drinken en je rustig te houden. Ik vind wel dt je gerust het ziekenhuis mag bellen; je loopt er niet voor niets. Je hebt met een voorgeschiedenis als de jouwe gewoon recht op extra zorg bij ongerustheid en ik denk ook echt dat ze er in het ziekenhuis niet moeilijk over zullen doen. Maar ik snap wel wat je zegt; als je het ziekenhuis belt; bel je in het ongewis; terwijl als je je vk kan bellen; bel je een persoon. Mar als je je druk maakt; gewoon bellen; dar zijn ze voor.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina