Hoihoi... Ik heb een vraag. Ik heb vorige week vrijdag mij ei gehad, nogal duidelijk, kon 's avonds amper lopen. (weet niet of dat uberhaupt normaal is) na mijn ei heb ik altijd zeer gevoelige tepels.Dat weekend ook. Dus het klopte qua symptomen wel. Nu heb ik de hele week tot aan donderdag een zeurende pijn gehad, een soort ongi maar dan uitgestreken over de breedte van mijn onder buik. En ook meer een spierpijn gevoel, dan echt ongipijn. Normaal is mijn ongi pijn meer in het midden van onderbuik. Regelmatig links en rechts steken gehad enz... donderdag avond ontzettend hangerig. Nu na donderdag niets meer. Voel me eigenlijk weer helemaal lekker. Moet ik mij zorgen maken? Ik kreeg een gevoel of hij niet wilde springen ofzo... Ik hoop dat je me kan helpen. Groetjes Tigger.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het moeilijk een duidelijke verklaring te geven. Sorry. Nog een klein weekje afwachten... Mocht de menstruatie uitblijven en je test positief zijn, dan zullen de symptomen er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad.. Lonneke
Hai Lonneke, Dank je wel voor je snelle reactie. Het kan dus niet dat een eitje probeert te springen, maar dat dat niet lukt? We wachten iig maar gewoon af. Wat ik zeg, ik voel me niets anders ofzo.. het zal wel druk ontpillen zijn... Raar lichaam..