buikpijn en donkerbruin bloedverlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DJNM, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJNM

DJNM Lid

27 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is dit al de zoveelste die hier een vraag over heeft en zich zorgen maakt. Onverwachts maar toch heel blij Yess we zijn weer zwanger!! Maar nu sinds 2 dagen donkerbruin bloed verlies alleen als ik naar de wc ga dikke druppels en bij het vegen nog wat .. en een buikpijn die komt en gaat ... bij de eerste zwangerschap geen bloedverlies gehad .. wel ben ik bij de eerste bevallen via keizersnede.. VK al meerdere xer gebeld dins. Afspraak voor echo .. maar het zit me niet lekker dit ben nu 8 a 9 wkn zwanger.. weet iemand wat dit kan zijn of iemand die soort van ook heeft meegemaakt ??

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Bruinverlies is heel normaal, dan maakt je baarmoeder zich schoon, ongesteldheidsresten opruimem zodat alles "schoon" is voor de kleine. :) zolang het niet rood word is alles in orde!

3. DJNM

DJNM Lid

27 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt en de buikpijn hoef k me dus ook niet druk om te maken !?

4. DJNM

DJNM Lid

27 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is meer buikpijn bij of stil liggen of zitten , iets zwaars optille .. het is meer een trekkent gevoel af en toe en hele lichte kramp .. bah stress verwekkend dit hihi

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nee, alles groeit daarbinnen.. Voelt als ongesteldheidskrampjes zeker? :) Je word er allemaal vreselijk onzeker van maar is allemaal heel normaal, schijnt ;) Heb het ook allebei gehad, bruinverlies met 5 weken ong, en ben nu 16 weken dus t hoort er idd allemaal bij ;) heb nog steeds vaak last van allerlei pijntjes maar is ook niet zo raar, er is toch een kindje aan het groeien ;)

6. DJNM

DJNM Lid

27 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steld dan toch weer gerust als je het van iemand hoord die ook zoiets heeft of heeft gehad af en toe doen die vk's er zo luchtig over hihi

7. DJNM

DJNM Lid

27 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik echt nergens last van gehad .. daarom maakte ik me nu een beetje zorgen .. Gefeliciteerd met de zwangerschap !!

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jij ook! :)

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb mijn hele zwangerschap last van bruin/rood/rozeverlies. Het is dan weer een week weg en dan is het er weer. Ook al een paar x in paniek de vk gebeld, hartje luisteren, extra echo, inwendig onderzoek, saotest,maar ze kunnen niks vinden. De kleine doet het prima. Conclusie van de gyn is ws een hele gevoelige bmm. Niks aan te doen!
    Ik wordt er nog wel steeds onzeker van en ben dan altijd blij als ik de kleine voel schoppen!

Deel Deze Pagina