hoi meiden, ik ben al een tijdje niet meer geweest het was even te moeilijk voor me. ik werd namelijk al een half jaar niet ongesteld. ik ben nu inmiddels naar de ha en naar de gyn geweest daar heb ik provera gekregen om een ong. op te wekken en heb clomid gekregen om een eisprong te krijgen. de provera heb ik nu gehad en ben nu dus ong. mijn vraag is nu alleen wanneer begin je te rekenen dat je ongie bent. want ik moet op de 5de dag met clomid beginnen maar ik heb geen idee hoe je moet rekenen. ik lees en hoor overal dat 2 dagen helder rood bloedverlies wordt gezien als een ongie. maar wanneer begin je te rekenen. bij het eerste druppeltje bloed? ik had dinsdagavond namelijk echt een heel klein beetje bloedverlies en woensdag brak het echt door. dus moet ik nu zaterdag of zondag met clomid beginnen. alvast bedankt meiden
De eerste dag dat je helderrood bloedverlies hebt en het ook doorzet, reken je als cyclusdag 1. Ik zou woensdag dus als dag 1 rekenen en dan zondag met de Clomid beginnen. Succes!
Hey mijn ongi begint telkens met 2 dagen rozeverlies vooraf,ik tel altijd vanaf de dag ze echt doorbreken! Succes!