Zo onzeker...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ster27, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Het had vanavond een leuke avond moeten worden, we hadden een pretecho met geslachtsbepaling. De vorige keer hebben we het bij hetzelfde bureau laten doen en heeft dezelfde dame ons geholpen.

De vorige keer was het meteen duidelijk dat we een jongetje kregen, ze heeft toen ook nog wat andere dingetjes laten zien en gaf aan dat alles er voor zover ze dat toen snel kon zien er goed uit zag.

Deze kleine lag er niet zo mooi voor, er kwam even wat porwerk aan te pas, maar uiteindelijk deed ons kindje zijn beentjes uit elkaar en alhoewel niet zo duidelijk als bij zijn grote broer lijkt het erop dat we nu ook weer een jongetje krijgen. Ze heeft nog even gekeken of het niet per ongeluk de navelstreng was die we zagen, maar dit was niet het geval. Vervolgens vraagt ze of we nog wel een 20-weken echo hebben en zegt dat ze dan nog uitgebreid naar het kindje zullen kijken. Verder zegt ze niets meer.

Ik weet het, het is stom, mijn man zegt ook dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik kreeg er zo'n naar gevoel bij toen we eenmaal weer in de auto zaten. Ze vroeg expliciet of we nog een 20-weken echo krijgen en zei verder niets over dat het er verder goed uitziet. Ik probeer me er niet te veel zorgen over te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...

Dit zette toch wel even een domper op de avond, alhoewel ik wel heel blij ben dat we nu weten wat het geslacht van ons kindje is, EEN JONGEN!!

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Jeetje,
    Hoewel het waarschijnlijk niet nodig is kan ik me voorstelllen dat je hier onzeker van word.
    Ik meen me te herinneren dat er bij t pretechobureau waar wij gingen in de folder/op de site duidelijk stond dat als ze iets zagen dat kon duiden op iets dat niet goed zat of wat verder nagekeken moest worden ze het moeaten vertellen en contact op namen met je vk.
    Kun je zoiets niet vinden bij het echobureau waar je geweest bent?

Trouwens.... Gefeliciteerd met jullie 2e kleine man op komst!

Liefs Deb

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Ik heb bij mijn eerste pretecho gelezen in hun folder en te horen gekregen dat als ze "iets" zien wat niet helemaal klopt of juist is ze dit verplicht moeten vertellen. Waarschijnlijk twijfelt ze nog over het geslacht en vroeg ze daarom naar de 20 weken zodat ze het daar nogmaals kunnen bevestigen. Probeer je niet druk te maken en anders bel je ze toch nog even en zeg je gewoon wat je voelt....Je zal je dan geruststellen dat het niet zo bedoeld was. Fijne kerst.

4. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb gisteren ook een pretecho met geslachtsbepaling gehad.
    Ook bij mij vroegen ze of ik nog een 20 weken echo kreeg hoor... Maar ze zei dat alles er goed uit zag.
    Als er iets niet goed zou zijn met je kindje, had ze dat al moeten zeggen hoor, en je verloskundige moeten bellen. Zodat er eerder naar gekeken kan worden.
    Zolang ze niks zei, zou ik me niet zo heel druk maken hoor....
    Je maakt jezelf alleen maar gek zo!

En gefeliciteerd met je tweede zoontje! :D
    Wij krijgen ook een jongentje ;)

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn man zei ook al dat ze waarschijnlijk gewoon het rotdag gehad had en dat ik het me niet zo aan moest trekken. Als dit de eerste keer was geweest was er waarschijnlijk ook niets aan de hand geweest, maar het ging nu zo anders dan de vorige keer. En dan te bedenken dat ik er nu voor gekozen had om het weer daar te laten doen, ondanks dat het voor ons een uur rijden is, omdat ze het de vorige keer zo leuk deed en ik zulke mooie foto's meekreeg.
    Bah, voel me nog steeds een beetje katerig.

6. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    zou anders gewoon ff bellen en je gevoel uitleggen.. misschien kan ze in et vervolg bij anderen dan erbij vertellen waarom ze dat vraagt.. misschien omdat et geslacht dan nog een keer bekeken kan worden.. als er echt iets is,. dan had ze dat moeten zeggen.. maak je niet druk

Deel Deze Pagina