Kan dit?? Op cyclusdag 20 ongesteld of toch een 'zwaardere' innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyyX93, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!!

Ik had gister ook een topic geplaatst of het misschien een innesteling kon zijn.. De meeste zeggen een onregelmatige menstruatie, terwijl ik toch de eerste twee keer 29 en 32 dagen had.. Dus vond het best wel raar.. Mijn huisarts zegt zelf dat ik uit moet gaan van een menstruatie en dat het niet heel ongewoon is... Maar mijn vraag is meer over of je toch zwanger kunt zijn als je al zo vroeg een 'menstruatie' hebt gekegen? Want lees ook veel dat dames van dit forum ook aantal dagen best veel bloedverlies hadden en krampen hadden en toch zwanger bleken te zijn...

Zijn er verder nog dames die ervaring ermee hebben of ook zo een korte cyclus hadden ? En krijg je dan wel een eisprong?

2. Karsa

Karsa Lid

14 jun 2016
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook afgelopen maand! Bij mij wel al na 18 dagen, maar eerdere menstruaties waren 30, 26, 31 en 25 dagen. Dus er klopte ook bij mij niks van.
    Bij mij was het geen innesteling, omdat ik vandaag negatief heb getest. Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten en testte vorige week positief.
    Het enige wat je kan doen is toch afwachten (zooo moeilijk, i know!) wat je cyclus deze maand gaat doen. Maar hopelijk voor jou toch positief nieuws over een tijdje!

3. Lientjee

Lientjee Niet meer actief

Ik heb ook wel eens een cyclus van 17 dagen gehad in het verleden..

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.136
    17.156
    113
    Ik heb ook weleens een cyclus van 21 dagen gehad. Kan prima zo kort na stoppen met anticonceptie.
    Zou er gewoon vanuit gaan dat je nog een onregelmatige cyclus hebt.

5. jannies

jannies Lid

6 aug 2012
    75
    0
    0
    Ik snap wat je bedoeld.
    Mijn cyclus is 20-29-41-42-42-38-48 en nu ben ik gisteren op dag 21 (?!) weer ongesteld geworden.. Het is overigens vooral bruinverlies en niet zo veel als een normale menstruatie. Dus vraag ik me af of het überhaupt wel een menstruatue is, maar zo niet, wat dan wel?? Ik vind t ook maar vreemd en vraag me af wat t is. Dus alle ideeen zijn welkom ;)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Je bent net gestopt met anti conceptie, geef je lijf ook even de tijd om te wennen. Je kunt best eens uitschieters hebben of juist kortere cyclussen. Je houdt je cyclus bij en dat is goed, als dit nou echt zo door blijft gaan ga je naar de huisarts.
    Probeer eens een cyclus te temperaturen of gebruik ovulatie testen, dan weet je gelijk of je een eisprong hebt. Mocht je dan naar de huisarts gaan, kun je gelijk je cyclus goed laten zien.

7. LovelyyX93

Hey ja dat klopt. Ben nogal een onzekere 😆 Had vorigge maand wel ovulatie testen gedaan alleen niet op de dag dat ik ineens veel krampen had die wezen op een naderende eisprong... Maar door de Mirena kan het dus ook onregelmatig zijn? Want met mirena had ik het echt wel iedere maand rond hetzelfde tijdstip.

8. LovelyyX93

Ongesteldheid is nu over. Is dat niet te kort? 2 dagen.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, is niet te kort. Zou kunnen dat je deze ronde helaas geen eisprong hebt gehad. Dan verlies je veelal dus ook wat minder bloed. Alleen wat baarmoederslijmvlies.

Maar doe eens een test. Als het innestelbloed was, zou je nu een positieve test moeten hebben.

Overigens komt innestelbloed vaker niet dan wel voor. Het is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

10. LovelyyX93

Hij is negatief, misschien omdat het niet met eerste ochtendurine was. Ik probeer het na het weekend nog een keer, was vanmorgen erg misselijk.

Deel Deze Pagina