buikpijn en misselijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by cindy21, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi hoi
    ik ben nu 15 weken zwanger en heb vandaag steeds een raar gevoel in mijn buik ik kan het moeilijk omschrijven:
    moe, trekkerig soms wat pijn
    en zooo misselijk
    hebben meerdere mensen dit of ghad....

ik zit meteen te denken dat er meschien iets niet goed is omdat mijn schoonzus gister een mk heeft ghad met 8wk
    maar het kan ook zijn dat ik er teveel mee bezig ben en het alleen maar denk terwijl alles goed is
    ben gisteren bij de vk geweest en alles was goed
    ik hoop dat iemand mijn wat gerust kan stellen

grtjesss

2. Onder water

Onder water Niet meer actief

I will join the club,

Buikpijnen heb ik ook erg last van en waar het vandaan ik zou het niet weten, voelt als menstruatie pijn maar toch ook niet..
    Ik lees mee

3. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    heb ik ook welwat last van...maar voelt niet alsof het mis gaat...is het misschien geen bandenpijn?
    voelt ook vaak trekkend...je banden en spieren van je baarmoeder gaan nl uitrekken en kan vaak zeurderig aanvoelen....als je maar geen heftige krampen en steken krijgt en geen helderrood bloedverlies krijgt....en bij twijfel kun je altijd de VK bellen he!

4. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    jah da heb ik ook erbij jah het voelt gewoon een beedje raar haha
    en het is geen bandenpijn want dat voelt echjt als steken dat het ik ook vaak als ik lig en dan men eigen verdraai
    maar dis anders heel gekke buikpijn haha

xx

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,384
    0
    0
    omgeving oss
    en het voelt niet of het misgaat maar daar ben ik geowon heel bang voor nu mijn schoonzus gister een mk heeft ghad

Share This Page