haj meiden ik heb gister mijn eerste echo gehad bij 6 weken en 2 dagen en zagen al heel snel mooi hartje kloppen. Maar hoe groot is een kindje nou ongeveer bij 6 weken hoeveel MM? bedankt
Bij de zwangerschap van week tot week staat 45-84 mm, je kunt de ontwikkeling van je kind hier elke week volgen. Dit is natuurlijk een richtlijn..... Ennuh wat leuk dat je op echo het hartje hebt zien kloppen!
4,5-8,4 mm, dus even delen door 10 Bij 7 weken is het vruchtje (met knipperlichtje) 1 cm precies. Groet van Kiki
maar hoe kan dat dan ik had gister mijn eerste echo en was toen 6 weken en 2 dagen en was 3mm raar. Hartje klopte wel al goed
Ik had met 7weken en 0dagen een echo. toen was myn kindje 8.8 mm gefelicteerd met je zwangerschap ! Groetjes mandy
ik had mijn 1ste echo met precies 9 weken. ons beebje was toen 18mm groot dus 1,8cm. nu moet ik volgende maandag weer op echo! dan kunnen ze kijken hoe goed hij groeit enzo! vind het allemaal zo spannend! hoop dat ons beebje goed groeit.
ik moet ook idd over 4 weken terug komen voor nieuwe echo om idd presies te kijken hoe groot het kindje is en presies hoe ver. spanned dus. julliej horen het
ik kan niet wachten het ziekenhuis heeft net gebelt. voor een afspraak 24 april. om half 9 super zin in over 3 weekies vandaag. en dan kunnen ze presies zien hoe ver ik ben. dan ben ik bijna 10 weken. JOEPIEJ
Ik heb gisteren een echo gehad met wat wij dachten 6 weken en 4 dagen. Het kindje bleek 1,2 cm te zijn en dat komt dus overeen met 7 weken en 4 dagen. Nu houd mijn verloskundige de nieuwe termijn aan en mag ik over 4 weken weer terug. Ik heb ook maar 1 menstruatie gahd na het verwijderen van het spiraaltje en die was 35 dagen. Ik ging er dus vanuit dat ik 35 dagen ertussen moest laten omdat ik voorheen niet echt regelmatig ongesteld was. We zien het wel over 4 weken maar vooralsnog ben ik een weekje verder.