Hallo allemaal, Ik vroeg me af hoe een wee voelt? Ik had vannacht een soort krampen, maar dan hoog in mijn buik maar heb geen flauw idee of dit nou oefen weeën of iets waren...
heey ik wee niet of ik het goed heb hoor maar een oefenwee hoort geen pijn te doen en gewone wee is volgens mij net als ongipijn ma dan heel erg. haha heb ik me laten vertellen hoor! anders bel je toch je VK als je het vaker krijgt?weet je het zeker
De meeste mensen zeggen, dat een wee ongeveer lijkt op menstruatiepijn, maar dan 100 keer erger.. Zeggen ze.. Ze zeggen ook dat er geen eenduidend antwoord op te geven is, omdat iedere vrouw het anders ervaart.. Maar zowel de gyn, als de cursusleidster van de zwangerschapsgym hebben gezegd, dat je een wee wel herkent, ook al is het je eerste kindje..
tja hoe voelt een wee..... inderdaad begint het als ongesteldheidspijn een beetje onderin je buik tot ongeveer halverwege (dus bij mij niet bovenin mn buik) dat komt en gaat en dan weet je het meteen, het gaat beginnen! Je herkent het inderdaad onmiddelijk. En als dan eenmaal de onsluitingsweeen beginnen....die zijn echt niet te missen
nou oefenweeen kunnen ook best wel pijn doen. ik weet niet meer precies hoe het voelde, in het begin wel wat ongesteldheidsachtig. dan denk je nog, is dit alles. totdat het echte werk begint, dan weet je wel dat het weeen zijn. en volgens mij voel je hetmeer onderin.
Oefenweeen deden hier ook zeer.. Ik vond het heel vervelend om te lezen " een echte wee herken je wel " maar ik kan niets anders zeggen. Het is heel moeilijk te omschrijven , maar je merkt heel snel of het echte weeen zijn of niet.
Dat was ook precies wat ik wilde zeggen Mijn ervaring is ook dat je het hem herkend als je hem hebt....
Het kunnen weeén zijn Ik heb dat ook vaak dan heb ik steken onder in me buik en harde buik en dat onregelmatig, Maar dan weet ik het nog niet zo precies Ik heb een erge hoge pijn grens dus weet zelf ook niet waneer ik moet bellen Stel het altijd uit Maar het kunnen id wel weeén zijn
ik herkende ze ook niet, en liep al een paar weken met voorweeen. bij mij begon het direct met ontsluitingsweeen, half uur later was mijn kleine vent er. maar om die ontsluitingsweeen kun je inderdaad niet heen
échte weeen vond ik voelen als een lawine, het raast door je lijf heen, zoveel pijn ineens, die herken je wel oefenweeen vond ik voelen als flink zeurende en soms stekende krampen
even deze uppen hoor... heb sinds vanmiddag steeds steken in mn buik. het begon heel hoog, alsof er van bovenaf iemand met een mes in mn buik aant rammen was. dat ging na een paar uur over en nu heb ik in het afgelopen anderhalf uur al zeker 8x een harde buik gehad, waarvan sommige ook met die steken weer. maar voel onderin mn buik bijna niks