Hallo, Ik vroeg me af of de vrouwen hier die zwanger zijn voordat ze erachter kwamen een ongi gevoel hadden? Met kramp daarbij enzo? Ik ben nu 1 dag over tijd. Erg moe, grote borsten/tepels steken erin en af en toe een gespannen gevoel, af en toe misselijk en heel selectief trek in eten. En dan in ander eten absoluut geen trek. En nu heb ik vandaag het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar dan met hele lichte kramp af en toe.. Maar ik heb nog steeds geen PMS gehad. Waar ik normaal wel erg veel last van heb. Ik vraag me nu dus af of dat ongi gevoel ook kan komen door een eventuele zwangerschap. Wat jullie ervaringen daarin zijn? Groetjes
Ik zou als ik jou was even een test doen meis. Ik had en ik heb meerde meiden erover gehorrd ook een ongi gevoel gehad in het begin. Als je zwanger bent dan is dat het uitrekken van je baarmoeder. Als je een test doe weet je het zeker. Succes
Bedankt voor je reactie! Ja die heb ik vanmiddag ook gedaan maar kwam niet zwanger uit.. Maar dan lees ik ook weer dat veel meiden pas later zwanger testen omdat het HCG bij hun minder snel als bij anderen in de urine komt. Groetjes
Bedankt voor je reactie! Ja die heb ik vanmiddag ook gedaan maar kwam niet zwanger uit.. Maar dan lees ik ook weer dat veel meiden pas later zwanger testen omdat het HCG bij hun minder snel als bij anderen in de urine komt. Groetjes
Hallo, Ik teste pas positief na 9 dagen overtijd.. ik heb in het begin ook veel buikpijn gehad en het is een tijdje weggeweest en nu heb ik er weer last van maar nu weet ik gelukkig waar het door komt Bandenpijn en opspelende darmen. Groeten Nicole
IK had dat ook vandaag al een aantal dagen overtijd maar op de test vanmorgen was niets te zien , verder heb ik niet echt klachten maar voel me en beetje anders .