Ik probeer al een tijdje zwanger te worden, helaas zonder enig resultaat. Nu ben ik een tijdje terug weer begonnen met de pil maar ik stond er totaal niet achter waardoor ik elke keer 1 pil slikte en er de volgende dag 1 "vergat" en zo door. Na 1,5 maand op deze manier ben ik natuurlijk gewoon weer gestopt met de pil. Dus mijn eerste vraag is ook, of ik daarvan moet ontpillen? Ik heb namelijk deze maand echt het gevoel dat het raak is. Ik ben veel schijnzwanger geweest het afgelopen jaar, omdat ik er echt dag en nacht mee bezig was. Deze maand heb ik er geen moment aan gedacht, echt totaal niet. Pas toen ik al een paar dagen over tijd was dacht ik er ineens aan. Ik wilde het even afwachten en inmiddels ben ik bijna twee weken overtijd en echt totaal geen teken dat ik ongesteld word binnenkort. Mijn borsten zijn bijna een cupmaat gegroeit, echt niet normaal. Ik ben sochtends misselijk en heb sinds twee dagen een soort spierpijnen in onderbuik en onderrug. Ik voel me echt 100% zwanger, ik durf het bijna te wedden... ook mijn vriend heeft op de 1 of andere manier het gevoel dat het deze keer raak is! Maar je raad het al.. De test was negatief. Ik weet het nu echt niet! Ik was totaal niet verdrietig toen ik de test zag omdat ik het gewoon bijna zeker weet... Maar ik ben wel bang dat ik misschien aan het ontpillen ben. Al lijkt me dat wel raar.. Maargoed ik heb er geen verstand van. Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Ik wil het zo graag weten! Maar die test zegt dat ik niet zwanger ben.
jeetje meis wat lastig dit. ik zou zeggen als je zo slecht je pil hebt gebruikt dat je totaal niet beschermd was. maar feit is ook dat je je lichaam op hol hebt kunnen brengen door het "vergeten" van de pil. ik zou even contact zoeken met je HA. als je al twee weken overtijd bent is misschien een bloedtest een idee
Inmiddels heb ik alweer 1 cyclus over geslagen en er is totaal geen spoor te bekennen van die duivels... Ook heb ik inmiddels bloed laten prikken. Maar ze vertelde me dat bij een zwangerschap van 4 weken de uitslag tussen de 9 en 120 zou zijn. Ik had 12. Nu weten we dus nog niets. Volgens het ziekenhuis is er kans dat ik zwanger ben maar zei zeggen dat die kans klein is. Argh! Ik heb nog steeds een hoop symptomen, sinds 3 dagen ben ik ook erg moe. Ik heb eigenlijk alle symptomen die ik me maar kan bedenken. Nu moeten we dus nog even afwachten...