leuke zomerkleding...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ik wil een leuke witte broek van katoen of linnen... hoeft niet perse met band.. liever niet ivm warmte dus een hele lage broek mag ook...
    verder tja, leuke rokjes, leuke shirtjes...
    ik ben tenger en vindt het leuk om mijn buik te accentueren dus alle tips zijn welkom!
    plaats je laatste aankopen hier!!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb een paar weekjes terug een witte linnen broek gekocht van de posititie mode bij Miss etam. Heb m ff iets korter gemaakt door een strijkzoompje, ZIT HEERLIJK kan ik je vertellen!! En doe band die eraan zit, is niet heel erg dik en niet strak, dus ook niet zo heel erg warm. Hij is vrij hoog dus bij mij gaat ie echt over mijn buik heen!

Leuk he shoppen omdat je gewoon MOET omdat je niks meer aankan hahah. Zo had ik laatst een paar feestjes achter elkaar... ja dan wil je toch wel weer ff wat leuks hebben ;)

Geniet ervan :) xx sas

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij Prenatal hebben ze ook leuke witte broeken te koop, dunne stof dus niet heel erg warm. Ook driekwart als je dat leuk vindt.

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Noppies !! Heb de hele winkel al leeg gekocht....super leuk en hip :)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    babywaltz op t internet... bij prenatal en missetam is alles me altijd te groot:(

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ik heb bij de vero moda een witte linnen broek gekocht, met een elastieke band, gewoon model. Zit nu erg lekker!

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb een mooie witte katoenen broek gekocht bij de h&m,zit wel een band aan,maar die is erg dun,en niet zo hoog als bij een warmere jeans.
    ook heb ik daar gewone katoenen shirts gekocht,9 euro per stuk,geen positie shirts he.
    kon niks leuks vinden met een opdruk ofzo,gewoon een maat groter,en opletten dat ze wat langer zijn dan normaal.
    heb ook het geluk dat mijn buik wel naar voren staat,dus aan de achter of zijkant zie je niks van mij.

succes,groetjes petra

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik shop online bij www.bonprix.nl als je daar de damesmode selecteert en dan de positiemode, zie je vanzelf hele leuke positiekleding in allerlei maten, ook de grotere waar ik zelf onder val.

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bij de hema hebben ze nou allerlei zomerjurkjes voor €15,-
    Het is geen positiemode, maar als je een grotere maat koopt past het denk ik wel.
    Ik heb er alvast 2 gehaald.
    Ze zijn voor nu heel leuk, maar volgens mij pas ik ze ook nog wel als ik een buik krijg :p

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @esmeralda, ja idd kan best he. Tegenwoordig heb je ook zodanig veel leuke, rekbare stofjes dat ze best kunnen mét buik. Heb ook enkele topjes gekocht, lekker lang + rekbaar, gaat heel goed!

13. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    maar zit er er ergens een noppies winkel??
    en bij de hema hebben ze geen zwangerschapsmode he? althans niet in utrecht, misschien online?

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja hier in Nijmegen wel.....je zou even kunnen kijken op www.noppies.com daar staan vast ook wel de filialen bij.

15. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hema online heeft wel wat positiekleding, niet heel veel hoor.
    En noppies is erg leuk! Bij kakketula.nl kun je het online bestellen (en ook heel veel leuke kinderkleding!)

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    op positie-outlet.nl hebben ze ook veel noppies! en dan nog eens goedkoper ook ;)

17. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    In Groningen hebben ze een hele leuke noppies winkel (komt al mijn positiekleding tot nu toe vandaan). Is wel relatief duur, maar de enige waar ik echt leuke kleding kon vinden.

Ben niet zo van het internetshoppen, wil liever eerst zien hoe het valt, stofje voelen etc. Heb nu wel via esprit-online een vestje gekocht wat ik daar al gepast had, maar waar ze de goede maat niet van hadden.

De HEMA daar heeft ook Mamabasics, maar hetzelfde als op de site. Je kunt het altijd via de site bestellen en dan bij de HEMA bij jou in de buurt ophalen. De gewone basic positieshirts zitten heerlijk en zijn niet duur.

18. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    2 jaar terug toen ik zwanger was heb ik haast geen positie kleding gekocht omdat ik deze of te duur vond of niet zo mooi toen der tijd. Ik heb toen gewone kleding gekocht alleen een maatje groter.

Met rokken of broeken was dat wat lastiger dus heb ik in de zomer normale rokken gedragen alleen met de knoop los en er een buikband over gedaan.

Deel Deze Pagina