hoi allemaal, ik heb een vraagje ik heb via een vriendin gehoord dat granaatappelsap goed is om te drinken in je vruchtbare periode dus net voor en rond je ei. heeft iemand anders hier ervaring mee?? zij had het weer van iemand anders die het van het ziekenhuis had gehoord. ik was net te laat op de dag van mijn ei ben ik het gaan drinken dus hopen dat het werkt...
Toevallig ben ik het nu aan het drinken, in het kader valt: klinkt gezond en ik probeer wat af te vallen dus blijf even af van de cola enzo. Zal echt wel onzin zijn, maar wie weet.. zou welkom zijn!
Hmm, ik zou maar oppassen als je het drinkt om af te vallen! Granaatappelsap bevat 113 calorieen per glas. Een glas Cola MET suiker (dus niet light) bevat 110 calorieen per glas... Je moet het vooral drinken als je het lekker vindt, maar om af te vallen cola in te ruilen voor dit dat is echt lood om oud ijzer... En voor wat betreft het zwanger worden, tja. Ik geloof er niet zo in; maar baat het niet dan schaadt het ook niet in ieder geval...
helemaal onzin zal het niet zijn...ik woon in Griekenland en daar is de granaatappel het symbool van huwelijk en vruchtbaarheid! dus het zal wel ergens vandaan komen lijkt me...ik heb het dus hier veel gehoord als 'middel'...ach kwaad kan het niet!
haha, denk je goed bezig te zijn door de cola in te ruilen voor sap... maar gezien de berichtgeving van mukkie is het wellicht toch wel weer ergens goed voor. Oh ja, en ik vind het echt lekker!
persoonlijk heb ik het niet geprobeerd maar ik zeg: lekker drinken en wie weet! laat maar weten of het geholpen heeft haha!