Meiden, Bij onze vorige zwangerschap hadden we een bijnaam voor de baby. Graag zou ik nu weer zo'n bijnaam willen. Bijvoorbeeld Pluk... Iemand suggesties? Tmoet niet te lang zijn en lekker in de mond liggen... Ben benieuwd.
herbie... na 2 miskramen geloofde ik erniet meer zo in.. vlak na de 2de mk was de film herbie op tv en toen zei ik.. als we ooit weer zwanger worden noem ik hem herbie.. ( je kent de kever wel) je moet nml altijd in herbie geloven wil hij het doen.. en zo werd ik iedere keer herinnert aan herbie de kever dat je in hem moest geloven.. net als ik in mijn buikbaby moest geloven.. want hij moest het toch ook doen! en tja ik ben er achteraf ook heel blij mee.. nog steeds noemen we hem zo.. met best grappige reacties van de omgeving, want niet iedereen weet natuurlijk waarom we hem herbie noemen
Ik had bij de eerste niet echt ene naam, thuis gewoon de naam die het ook geworden is! Maar bij een tweede ben ik bang dat mijn dochter, de naam zal verklappen! Niet expres natuurlijk, we zoeken nog een oplossing! Misschien wel gewoon: "baby"
Tedje, Had ik voor de gekkigheid als naam geroepen en mijn vriend vond het helemaal leuk.... toen heb ik hem maar snel als nickname gebruikt..... voor het echte leven leek het mij niet zo geweldig en het werd een meisje...
Wij hebben bij onze eerste de beeb toen IEtje genoemd. Mijn man vroeg regelmatig, hoe doet ie het? En schop tie? Zo werd het IEtje. Nu hebben we heel orgineel IEtje de 2de.
Wij hadden een bijnaam bij de eerste die we nu nog steeds erg vaak gebruiken. Dus namen als erwtje vallen wat dat betreft af... Meer suggesties zijn welkom.