Buikpijn en rugpijn ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kayke, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    #1 Kayke, 12 nov 2011
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
    Heey :)

Nog 7 dagen tegen dat ik mijn NOD heb, maar sinds vrijdagmorgen kreeg ik heel veel pijn in mijn rug. Vooral lage rugpijn en ook constant krampen in mijn buik, lies. Gevoelige borsten en tepels. Plopjes in mijn buik (darmen), gerommel. Ga moeilijker naar het toilet, maar moet wel ontzettend veel plassen. En ambetante smaak in mijn mond.
    Daarnet zaten we in de auto en kreeg ik om de 5 minuten enorme onverdraagbare pijn in mijn onderbuik. Zelf m'n vriend keek raar op omdat ik zo'n pijn had.
    Heb ook ineens andere afscheiding, beetje romig breitje. Voel me soms zo nat in m'n slip door de afscheiding.
    Heb ondertussen al 2 testjes gekocht en hoop dat ik 19 november positief mag testen! Heb nu wel ontzettende testdrang ... vooral omdat ik weet dat ik er in huis heb liggen.
    Straks gaan we gaan eten (beenham) en ik hoop dat ik m'n gedachte beetje kan verzetten.

Wat denken jullie?

Nog 7 dagen!

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Eerlijk?

Ik denk dat je nog 7 dagen moet wachten ;)
    Niemand van ons kan zeggen of je wel of niet zwanger bent en alleen testen geeft je zekerheid, maar daar is het nu nog te vroeg voor.

Even wachten dus, succes!

3. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hallo!

Ik zit in hetzelfde schuitje! Moet ook nog 7 dagen wachten tot mn nod, heb al de hele week last van mn buik, rommelige darmen en kan sinds 2 dagen ook.niet naar de wc! Wel veel plassen. Dus wij lopen ongeveer hetzelfde met dezelfde problemen! Ik ben.ook benieuwd of iemand dit herkent?

4. Kayke

Kayke Actief lid

13 okt 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Hoi :)

Oh, leuk dat er nog iemand in hetzelfde schuitje zit!
    Inderdaad rommelige darmen en moeilijk naar het wc gaan. Ik kan wel naar het toilet iedere dag, maar met veel moeite. Buik voelt opgezet en heel vaak steekjes in m'n onderbuik.
    Volgens m'n banner berekening heb ik 19 november m'n NOD, maar volgens de calculator op 9maand.com heb ik 18 november m'n NOD ... weet nu niet welke juist is.

Deel Deze Pagina