Hoi dames.. Mn nod is over 4 dagen .. Nou heb ik last van waterige witte afscheiding? Zou dit iets betekenen of herkent iemand dit ?
ik had dit inderdaad ook, dan wat wateriger dan weer wat dikker, toch vandaag ongi geworden maar het schijnt wel een van de symptomen te zijn, dus ik hop voor jullie van wel! succes!
Het is een zwangerschapsverschijnsel, maar het kan ook gewoon voor je menstruatie voorkomen. Ik denk dat mijn ongi vandaag gaat doorzetten (weet het wel bijna zeker) en heb het vanaf mijn eisprong gehad.
hallo meiden.. ik lees ook even mee vandaag mn nod en ook nog steeds waterig slijm.. maar geen ongi te bekennen of gevoel van een ongi
en???? hier 1 dag overtijd maar geen positieve test. misschien te vroeg dus we wachten maar af. nog steeds iets wit slijm
bij mijn is het een teken dat ik ongesteld word , maar wat meer meiden al zegen het kan ook een teken zijn van zwangerschap . de sympthomen van een zwangerschap of menstruatie liggen zo dicht bij elkaar dat het altijd raden blijft. kortom nog even wachten en dan testen
bij mij is het blijkbaar ook een teken van dat mn ongi eraan komt want ben gister ongesteld geworden. helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen !