Dames, Daar ben ik weer eens. Ik ben nu 18 weken zwanger en heb sinds maandag avond buikpijn. De pijn zit onderin mijn buik, aan de linker en rechter kant. De steken die ik voel zitten daar ook. Dinsdag gewoon gewerkt maar dinsdagavond werd het alleen maar erger. Harde buiken dacht ik, beetje rustig aan doen. Woensdag thuis gebleven maar de buikpijn blijft. Woensdag heb ik de huisarts gebeld (heb de assistente gesproken) en die zei ook, het zijn harde buiken het hoort erbij. Maar vanmorgen sprak ik de huisarts zelf en die zei dat buikpijn niet hoort in je zwangerschap, dus dat ik me nu op blaasontsteking moet testen. Natuurlijk zit ik nu even te kijken wat het allemaal zou kunnen zijn en nu zie ik iets over miskamen die gepaard gaan met menstruatieachtige pijn. Dus jullie snappen het al, ik maak me zorgen! Wat zou het kunnen zijn? Heeft iemand enig idee en moet ik me zorgen maken?
Ik zou de verloskundige ff bellen!.. Ik had ook die steken in m'n buik toen ik ongeveer 18 weken was.. had het er ook met de verloskundige over, ze zei tegen mij dat het kwam omdat de baarmoeder aan het groeien is en dat ik me geen zorgen hoefde te maken..
Ik had ook rond jou termijn een paar dagen behoorlijke buikpijn en maakte me ook zorgen. Ik ben toen bij de vlos geweest en die zei dat het bandenpijn/groeipijn was. Ook gecontroleerd op blaasontsteking,maar dat was het niet. Ik denk dat je buik/baarmoeder een groeispurt maakt en dit kan behoorlijk pijn doen! Maar tja, ik ben geen expert, dus het beste kun je gewoon je vlos raadplegen!
Ik heb ook buikpijn en stekene en dat komt ook door het groeien van mijn baarmoeder. merk ook aan mijn buik dat het erg hard gaat. Mocht je er geen vertrouwen in hebben, kun je even je vk bellen, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
Tjee wat snel zijn jullie zeg, wat fijn! Het stelt me alvast een beetje gerust. Morgen word ik getest op blaasontsteking, denk dat ik ook de vk maar even ga bellen. Alvast bedankt hoor!
Ik merk wel dat mijn buik de laatste dagen weer flink aan het groeien is... Ik denk idd dat je gewoon bandenpijn voelt, dat kunnen echt hele pijnlijk steken zijn. Ik heb ze nu ook regelmatig, vooral als ik moet hoesten of niezen...
Voor de zekerheid kun je altijd bellen. Vind ik altijd beter, omdat je jezelf dan gerust kan stellen. Het blijft toch door je hoofd malen.
Hier ook al dagen met buikpijn onderin. links en recht net zoals je zegt. Ik maak me geen zorgen er gebeurt hier binnen zoveel Maar even de vk bellen kan nooit kwaad
Ik heb gisteren de vk gebeld en het is idd bandenpijn en mijn baarmoeder die groeit. Niks aan het handje dus! Bedankt voor alle reacties!