Hi Ik heb al 2 zoontjes.. tijdens hun zwangerschappen had ik een mooie volle haardos, gave huid etc... Nu zit ik vol pukkels, eczeem, mijn haar hangt na 1 dag vettig langs mijn hoofd en ga maar door.. Zou het verschil uitmaken of je zwanger bent van meisje of jongen? Ik wil het geslacht niet weten, maar vroeg het me gewoon af Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
hier 2 verschillende zwangerschappen, bij tygo helemaal niet misselijk, veel energie, erge bandenpijn, last van pukkels op de rug bij ryan en dion kotsmisselijk de eerste 3 maanden, geen bandenpijn, heeel moe, geen last van pukkels, ik was bij de laatste ervan overtuigd dat het 2 meiden waren, maar toch een jongens gezin nu dus bij mij zegt het niets
Volgens de bakerpraatjes. " Wie er tijdens de zwangerschap bijzonder goed uit blijft zien, weet dat het een jongen wordt. Meisjes stelen namelijk de schoonheid van hun moeder
hier ook een totaal andere zwangerschap en bel wel nieuwschierig zwangerschap alicia -vanaf dag 1 24/7 overgeven heel de dag en misselijk -maagzuur -heel veel pukkels ingezicht vanaf dag 1 zwangerschap - 5 kilo aangekomen en dat al met 10 weken ondanks overgeven - werd overal dik - voel me 200% zwanger deze zwangerschap -pas 0.5 kilo aangekomen -wordt alleen dik bij de buik -wel wat pukkels maar niet zo veel -bijna niet overgeven wel wat misselijk. gisteren voor het eerst na lange tijd smorgens moeten overgeven en na vlug wat eten was het rustig. -totaal geen maagzuur -voel me niet zwanger
Bij mn meiden nergens last van gehad. Bij deze (een jongen) erg moe en misselijk geweest (niet overgegeven maar t gevoel).
ik heb bij me 2 zoontjes ook een erg andere zwangerschap gehad zwangerschappen leken ook erg op elkaar idd mooi vol haar geen pukkels energie kon alles eten,had geen last van aparte geurtjes die ik niet kon verdragen sliep goed bleef goed op gewicht en had beschaaft buikje nu: slaap slecht eet moeilijk en verdraag slecht geurtjes pukkels en rare huid moe moe en nog is moe me haar is muf en slap ben humeurig ben best al aangekomen en heb enorme buik vergeleken met me boys, en nu nog 3weken wachten wat het geslacht is
Ik heb ook hele andere kwalen dan bij mijn zoontje, misselijk van geuren, vettig haar, droge huid, zou het ?
hehehe we zullen het allemaal over aantal weken weten.. vind het gewoon zo grappig dat ik bij beide knullen er gewoon goed uitzag.. ondanks misselijkheid gewoon stralend.. maar nu aaaaarg
ik krijg weer een meid.. maar dit keer is anders dan de eerste.. Beide zwangerschappen totaal verschillend.. Dus zegt niet altijd iets ^^
Dit keer hele andere zwangerschap zeker de eerste 13 weken. Kostmisselijk, heeel erg moe, heel goed slapen, geen puistjes, geen pijnlijke borsten. En dit is een meisje. Bij onze zoon was ik hooguit weeeig in mijn maag tot een week of 16, veel puistjes, exceem, heel slecht slapen.