Hallo allemaal. Ik heb dinsdag een afspraak met de HA. Nu is mijn vraag wat gaat deze allemaal doen en vragen... Gaat ie aan je buikvoelen of zoiets. Ik ben daar erg nieuwsgierig naar, omdat ik niet weet wat hij allemaal gaat doen. En daar kan ik eigenlijk niet echt tegen!! Groetjes Tamara
Bij mij deed ze niks.. Ik vertelde dat ik zwanger was en dat ik een test had gedaan en nadat ze me had gefeliciteerd zocht ze voor mij de dichtsbijzijnde verloskundige op. Daar moet je je verdere afspraken mee maken. Maar goed, ik geloof dat het in dorpen anders is.
ze stelde wat vragen bij mij en ik kreeg een formulier mee voor de verloskundige! en ze heeft mijn bloeddruk gemeten!
bij mij deed ze nogmaals een test,gaf informatie mee,telefoonnummers van verloskundige in de buurt en verder niks eigenlijk. er is niet aan mn buik gevoeld ofzo. eigenlijk gewoon een simpel bezoekje dus
nee dat geloof ik niet... ik vertelde de dokter dat ik zwanger was, omdat k een positive test had... dat vond hij meer dan genoeg om mij door te verwijzen naar een verloskundige, en ik heb hem sindsdien niet meer gesproken ...
Hallo ! Bij ons ging het net zo. Ik vertelde dat ik zwanger was, en hij reageerde heel erg enthousiast. Hij heeft geen nieuwe test meer gedaan omdat de huidige tests heel betrouwbaar zijn. Hij vertelde wel een heel verhaal over de 3 r's: Rust, Reinheid en Regelmaat. Daarna kon ik gaan, met het telefoonnummer van de verloskundige op zak ! Groetjes, Nikki
bij mij controleerde die mijn bloeddruk en gaf mij een info pakketje mee over de verloskundigen hier in de omgeving en verder niks.
Hoi hoi Toen ik afgelopen maandag naar de huisarts ging werd ik wel gelijk onderzocht. Ze probeerde het eerst gewoon te voelen aan mijn buik toen ze niet genoeg voelde heeft ze het vanbinnen gevoeld. Ze hebben mijn urine getest op zwangerschap ijzer en op suiker. Mijn gewicht en mijn bloeddruk werd ook allemaal gemeten. Toen ze dat allemaal had gedaan heb ik een brief gekregen voor een termijnsecho en als ik die had laten maken moest ik contact opnemen met de vrijwel enige verloskundige hier in de buurt Liefs Fleur1
Ze bekeek m'n test, feliciteerde mij, meette de bloeddruk op, kreeg verwijsbrief vd vk, en kreeg kraamzorg aanvraagformulier mee.