Hallo allemaal, Een paar dagen geleden had ik, vlak na het aflopen van mijn menstruatie (ongeveer 3 dagen), veel transparant slijmverlies (dikke draden). Daarna kreeg ik menstruatie-achtige buikpijn, wat nog steeds aanhoudt (bij vlagen voel ik het nog). Kan dit mijn eisprong zijn? Ik ben twee maanden geleden geopereerd i.v.m. endometriose. Normaal gesproken had ik dan vooral tijdens de menstruatie en daarna nog een paar dagen buikpijn, maar voelde ik mijn eisprong niet, vandaar dat ik dit niet herken. Wie-o-wie?
Het is heel goed mogelijk dat dit door de eisprong komt. Heb dit zelf elke cyclus en ik kan er zo een aantal dagen mee rondlopen. Gemiddeld tussen de twee en vijf dagen. Het is natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen, maar het klinkt wel heel erg aannemelijk Het is wel een aparte ervaring hè als je het niet gewend bent!
Het zou zeker kunnen . Ikzelf voel meestal aan één van de eierstokken een bepaald soort pijn rond mijn ovulatie, maar andere vrouwen ervaren het als menstruatiepijn.
Hallo, Excuus voor de late reactie en bedankt voor jullie reacties! Ik ben er maar van uit gegaan dat het m'n eisprong was, nu is het afwachten wat het resultaat is. Ik verwacht niks, want ik heb alweer flinke PMS