nu wel een hele lange cylus

Discussion in 'Zwanger worden' started by missas, Dec 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missas

missas Actief lid

Dec 12, 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Lieve allemaal,

Ik heb even een vraagje voor jullie.
    18 juli ben ik gestopt met de nuvaring. heb hierna een cyclus van 61 dagen gehad, toen 1 van 22 dagen en vervolgens 1 van 21 dagen. Ik dacht dat ik nu een redelijke normale cylcus had en verwachte eigelijk dat deze ook zo rond de 22 a 21 dagen zou duren. Maar helaas. 2 nov was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Die menstruate duurde tot 6 nov. Hierna ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik zit nu dus in dag 41!! Zaterdag 4 dec. en donderdag 9 dec. heb ik 2 negatieve testen gehad. Mijn borsten doen al een week zeer. Dit had ik normaal 1 dag voordat ik ongesteld werd. Ik maak mij een beetje zorgen. Is het een idee om langs de ha te gaan? Of toch nog even te wachten?

Liefs Missas

2. missas

missas Actief lid

Dec 12, 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Zijn er nog meer mensen met zulke cyclussen en toch een negatieve test? Zijn jullie uiteindelijk naar de huisarts gegaan? En hoelang hebben jullie gewacht?

De kans dat ik zwanger ben is zeer klein maar het word allemaal wel een beetje vreemd.

Liefs...

3. Zou het lukken

Nov 1, 2010
    19
    0
    0
    hey Missas!

Ik ben 8 oktober gestopt met de pil en pas 6 december voor de eerste keer ongesteld geworden. Ik heb ook heel lang met allerlei vage klachten gelopen waardoor ik echt ging twijfelen... ben ik misschien dan toch zwanger?!?! Ik heb toen ook 3 keer getest, alledrie natuurlijk negatief. En ineens werd ik ongesteld. Ik hoop dat mijn nieuwe cyclus iets minder lang duurt want die onzekerheid is echt niet fijn! Dus ik denk dat jij ook wel (snel) ongesteld gaat worden. Het is gewoon afwachten maar dat is niet fijn, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent en al helemaal als je kinderwens groot is.

Succes ermee!

Share This Page