Buikpijn en veel afscheiding

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hannaaahh, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannaaahh

Hannaaahh Nieuw lid

21 feb 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb een vraag. Ik wil niet zwanger worden, maar ik ben bang dat ik dat wel ben... Ik ben namelijk altijd erg regelmatig ongesteld, 5 dagen, en redelijk heftig. Ik ben de afgelopen keer alleen maar 3 dagen ongesteld geweest en veel minder erg dan normaal. Ook heb ik nu ik net ongesteld ben geweest erge buikpijn, heb veel afscheiding en ben ook erg vermoeid en heb veel hoofdpijn.

Ik heb wel onveilige seks met mijn vriend en ik slik de pil ook niet meer (ik vergat het steeds en dat is ook niet goed).

Ik wil geen test doen want ik denk dat er negatief uit gaat komen aangezien ik wel 'ongesteld' ben geweest en dat vind ik een beetje zonde. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

Liefs,
    Hannah

2. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Je spreekt je eigen wel een beetje tegen.

Je wil niet zwanger worden, maar hebt wel onveilige sex en slikt geen pil ;)

Ik neem aan dat je dan heel goed weet waar je mee bezig bent, en je op deze manier dus een groot risico loopt ! En dan :(

Voor nu kan ik alleen maar zeggen....doe een test, dan weet je waar je aan toe bent :)

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Dat kan toch ook innestelling bloeding zijn. Ik snap zulke meiden als jou niet onveilig seks hebben dan weet je ook dat er gevolgen aan verbonden zijn. Je moet echt een test doen heb je ook zekerheid. En kappen met dat onveilig vrijen soms vraag ik me echt af waar sommige mensen mee bezig zijn. Kennen geen verantwoordelijkheden. ..

4. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het enige wat je zekerheid kan geven; doe een test. Budgettip; bij de Action heb je héle goedkope. Succes en ik hoop dat je het resultaat krijgt waar je op hoopt.

5. Hannaaahh

Hannaaahh Nieuw lid

21 feb 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik ga er iets mee doen. Het was echter niet mijn bedoeling om een geirriteerde reactie op te wekken... Zoals ik al zei, ik slik geen pil omdat ik het steeds vergeet. Ik heb wel veilige seks gehad, maar merkte dat ik dat niet prettig vond.

Liefs

6. Abrikoos

Abrikoos Lid

29 jan 2014
    98
    0
    6
    Hahaha, en ongewenst zwanger worden lijkt je zeker wel een pretje?

7. Hannaaahh

Hannaaahh Nieuw lid

21 feb 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee. Totaal niet. Zoala ik al zei , ik wil niet zwanger zijn. Ik ben pas 17 jaar en nog veel te jong. Ik kwam hier om een serieus antwoors te krijgen, ik ben niet gediend van gemene opmerkingen.

8. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    oh jeetje je verwacht een serieus antwoord en je zegt dat je van gemene opmerkingen niet gediend ben.... maar meisje van 17 lees even je eigen berichten terug... Dat is toch gewoon dom???
    Je wil geen zwangerschap maar je hebt wel onveilige sex.... speel je dan niet met vuur???
    Als je jezelf oud genoeg vind voor sex moet je dat wel verantwoord doen en anders zou ik er nog even mee wachten, in jouw geval dus aan te raden als je er zo mee om gaat...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Doe een test.
    Dan weet je waar je aan toe bent. Wij zijn niet helderziend en kunnen dus niet via de computer zien of je zwanger bent.

Voortaan met condoom vrijen. Niet alleen om een zaangerschap te voorkomen, maar je loopt nu ook kans om een SOA te krijgen.

Ik neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten? Op een geslachtsziekte? De symptomen die je hebt (meer afscheiding) kunnen daar ook nog op wijzen!

Testen dus!

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh meis echt zorg goed voor jezelf! Als de pil niet werkt voor jou zijn er andere opties. De prikpil bijvoorbeeld. Als je steeds onveilige seks hebt dan is de kans groot dat het een keer "mis" gaat. En dan? Kindje houden? Abortus? Dat is toch allebei niet wat je wilt op jouw leeftijd? Ik wil totaal niet belerend overkomen maar ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb op mijn 15e een abortus gehad (zie mijn weblog berichten) en nu, bijna 12 jaar later is het nog steeds moeilijk om erover na te denken en te praten.
    Doe alsjeblieft een test! Bij de Action zijn ze 1,50 en bij het Kruidvat heb je er 2 voor 5 euro. Als je ze niet zelf durft te kopen kun je ze ook online bestellen bv op zwangerenkids .nl.

11. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Er zijn zoveel meer opties dan de pil. Een spiraal, staafje in je arm en de prikpil. Maar onveilig seks hebben omdat je het niet lekker vind weegt echt niet op tegen een ongewenste zwangerschap meid.

Wees verstandig, voor zover je dat kunt, en vrij veilig tot je een goede anticonceptiemiddel hebt gevonden. En doe een test. 2 voor 5 euro bij de kruidvat, die zijn het beste. Laat je het nog even weten?

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi! Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Heb je al een test gedaan? Dat is het enige dat duidelijkheid geeft denk ik!

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben het beste met je voor hoor trouwens. Zie de kritiek alsjeblieft als opbouwende kritiek en laat svp nog even weten wat de test zei.

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Die krijg je op zo´n onderwerp als deze standaard....:D... garantie verzekerd zullen we maar zeggen!

Het enige wat ik je kan zeggen is testen, wat een voorganger al zei, neem die van de Action.

En als je echt nog geen kids wil, gebruik dan voorbehoedsmiddelen. En niet als je eraan denkt, maar elke dag! Een pil slikken is echt geen moeite als hij naast je tandenborstel ligt (ik neem aan dat je toch ook elke dag je tanden poetst, dan kun je ook elke dag een pil slikken). Verder wil ik niet nog meer als je oma of moeder gaan klinken... dus .. you know what to do! :D

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gelijk heb je. Maar wat ik al eerder zei... ;)

Waar zit je trouwens in je cyclus? Hoe lang is je menstruatie geleden? Hou je dat bij? Kan het je eisprong zijn?

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Und?

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jammer dat we nu niks meer van je horen Hannah. Begrijpelijk (na sommige reacties), maar wel jammer.

Deel Deze Pagina