Zoals de titel al aangeeft, zit ik 3 of 4 dagen voor mijn NOD. 11 februari knalpositieve ovulatietestjes gehad en 's avonds ook veel last van ovulatiepijn gehad. Nu voel ik me hetzelfde als mij mijn eerste zwangerschap: weinig eetlust, pijnlijke borsten vol met aders, en moe moe moe. Vanmorgen, heel eigenwijs, al een testje gedaan en ik denk iets te zien. Verscheen binnen een paar minuutjes, maar ik krijg het niet zo goed op de foto. Bedankt voor het kijken!
Ik wil niet vervelend doen, maar ik had precies hetzelfde bij de testen van de kruidvat en het valt mij op dat er veel vrouwen dit hebben en niet zwanger zijn. Ik heb na twee dagen weer getest en nu omo wit... Hoop voor jou dat het raak is natuurlijk!
Ik zie ook een 2e streepje, spannend. Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een vals positieve kv 2v5 test gehad. Wat lijkt me dat vervelend.
Heb net met middagurine een actiontest gedaan. Binnen de tijd leek ik ook hier iets te zien. Ik heb deze test opengemaakt vanwege de schaduw die er op valt. Iemand die hier toevallig iets op ziet?