Hoi allemaal, Ik ben benieuwd welke zwangerschapsapp jullie hebben! Zo eentje die elke week de voortgang verteld met tips en info. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een hele leuke, maar ik weet niet meer hoe die heet en kan het dan ook niet meer vinden in de app store. Hoor graag welke jullie hebben en of het bevalt!
Die van Ouders van Nu was in het begin leuk maar valt nu erg veel in herhaling. Geen tips dus verder voor andere apps!
Ik heb Zwanger&Zo, pregnancymeter en tuurlijk schatje. Zwanger&Zo gebruik ik eigenlijk alleen het voeding gedeelte. Daar kun je makkelijk checken wat je wel en niet mag eten volgens het voedingscentrum. Tuurlijk schatje is voor mannen maar vind ik gewoon hilarisch en open ik trouw iedere dag . De pregnancymeter gaat met info per week en dus niet per dag maar ik vind het wel een fijne app. In het begin keek ik stiekem al een week vooruit enzo maar nu betrap ik mezelf erop dat ik denk oh ja weer een nieuwe week haha.
Zwanger&Zo is leuk met elke week een update en je kunt er veel in opzoeken qua voeding. Ouders van Nu was in het begin leuk met de dagelijkse update, maar wordt nu beetje saai. Ook staat er vaak iets van 'lees hieronder verder voor tips;' en dan staat er niets en kun je ook nergens heen scrollen. Erg vreemd en beetje frustrerend. Prénatal heb ik pas geleden gedownload en geeft elke week een update. Met een fruitstuk wordt aangeven hoe groot de baby is en er worden tips gegeven omtrent je termijn. Vind het erg leuk tot nu toe! Tuurlijk Schatje heeft mijn vriend en hoewel het taaltechnisch vaak te wensen overlaat is het een vermakelijke en tegelijk informatieve app voor aanstaande vaders (en ook voor moeders leuk)
Pregnancy week by week, ook Engels maar ik vin hem wel leuk. Kan je ook je gewicht, je babies bewegingen en later je oefen weeën bij houden.
Haha. Heb die zwanger en zo app al maanden op mijn tel en nooit gezien dat daar ook voedingsmiddelen in zitten (keek alleen naar die weken). Heb het sinds ik daar nu achter ben nav dit topic al een paar keer handig gebruik van gemaakt. Dank voor de tip dus!
Heb maar de volgende apps gedownload. Kan ik komende weken zien welke mij het meest bevallen! Dank voor de tips dames