Buikpijn en zwanger (23 weken)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ummi92, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb amper klachten gehad tijdens mijn zwangerschap. Momenteel heb ik van alles met name nu buikpijn. Werd ook zwetend wakker. Ik voel me niet ziek maar ik blijf last van me buik houden van zeurende tot krampende pijn hierbij heb ik ook wel ontlasting elke dag maar het voelt alsof het verstopt zit. Ik eet wel veel tussendoortjes en snackjes maar ook gezond.

Me buik is ook hard en voelt alsof het onder spanning staat. Ik maak me een beetje zorgen. Ik denk zelf dat het me darmen zijn maarja soms spookt er veel in me hoofd omdat ik eerder miskraam heb gehad.

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Van m'n vorige zwangerschap kan ik me nog wel herinneren dat ik ook vaak zwetend wakker werd.... Nu nog niet gehad, maar dat zal vast wel komen. Zijn de hormonen hoor! En wellicht te warm aangekleed in bed? Want omdat je lichaam zo hard bezig is, schijn je het als zwangere vrouw sowieso wat warmer te hebben!

Buikpijn en last van m'n darmen heb ik ook veel! Eerst was het tot aan 12 weken dat alle verstopt zit, dat ik amper naar de wc kon gaan. Toen ging het een paar weken goed en nu heb ik ook opgezette darmen, buikpijnen, af en toe ook kramp.
    Ik zou me niet al te veel zorgen maken, alles in je buik moet plaats maken voor een kind dat steeds groter wordt... Maar als je het niet vertrouwt, gewoon je VK bellen, daar is ze voor!

3. Assepoester82

23 jun 2009
    38
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik he hier ook last van hoor! Ben nu 26 weken, wordt sowieso vaak wakker 'snachts om te plassen en te draaien, rugpijn en laatst ook van de buikpijn!
    Soms ook harde buiken!

Ik weet bij dat ik het bij mijn dochters zwangerschap ook niet kon plaatsen! Toen werd ik ook soms zwetend wakker, heb ik nu thank god nog niet, maar wat niet is kan nog komen :)

Als je je echt zorgen maakt en PIJN hebt gewoon even vk bellen!

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb er idd ook last van.. merk dat het bij mij echt mn darmen zijn.. altijd al snel lest van gehad..

peobeer je niet te veel zorgen te maken en anders je vk/gyn bellen!!

5. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties ik heb nog wel flink buikpijn gehad afgelopen dagen en harde buiken maar ik was er wel van overtuigd dat het mij darmen waren:)

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    dat zwetend wakker worde had ik laatst ook voor t eerst
    NOU dat was schrikken ik dacht dat mn vliezen gebroken waren ofzo
    stond al naast bed met t idee van shit ik ben nog maar 30 weken hor!!!

was gelukkig zweet haha ik voelde verder en dacht oh vruchtwater op je rug en borst neeh vast niet... bed ook niet zeiknat oh pfoeh

buikpijn is naar kunnen darmen zijn ja bah
    die kunnen zo zeer doen!

Deel Deze Pagina