Heey meiden, Heb ff een vraagje, heb sinds 1,5 uur een rare buikpijn,t is dus of me buik of me darmen, t is niet echt kramp, meer zeurende pijn, kan ook geen druk op me buik zetten, om t zo maar te zeggen, heb ook geen bloedverlies ofzow, ben nu 7 weken zwanger, net zakte t weg, en nu heb ik t nog een klein beetje, xx
kunnen heel goed je darmen zijn meis geen bloed dan je geen zorgen maken die darmen kunnen je behoorlijk plagen sterkte
Voordat ik zwanger werd leek het me zo heerlijk om negen maanden lang niet ongesteld te worden en geen buikpijn te hebben. Nou, dat klopt dus niet Heb al sinds het begin een zeurende 'ongi-pijn', de ene keer zijn het mijn darmen, de andere keer de banden of harde buiken... Kortom, het hoort erbij Zolang het tenminste niet te erg wordt en je geen bloedverlies hebt.
kei vervelend meid! heb ook last van! niet leuk! maar naar mijn idee niete cht iets om ons zorgen over te maken... denk ik
Heey meiden, Bedankt voor de antwoorden, t zakte vanmiddag helemaal weg, net weer een heel klein beetje last, nu weer bijna weg, zal misschien mijn baarmoeder zijn die aan t oprekken is ofzow, heb gelukkig geen bloedverlies, en gelukkig ben ik niet de enigste die der last van heeft! xx