Het Juudje, ik heb vandaag weer een goede eco gehad. Terwijl ik soms nog steeds wel buikpijn heb... Waarschijnlijk toch een soort bandenpijn! Hoe is het bij jou?
Gaat goed. Vandaag eigenlijk geen last gehad. Af en toe beetje steken of krampen. Bandenpijn en groeipijn. Vandaag niet misselijk geweest,afgelopen dagen heel erg in de middag, wrsch door regelmaat van weer werken en regelmatiger eten Kijk ook erg uit naar de 1e echo!
Fijn dat je je beter voelt! Ja bandenpijn kan nu echt al wel heb ik ervaren . Nog even geduld voor de echo... Lang hè pfffffff
Kan haast niet wachten tot de echo... Pffff lijken wel de wachtweken all over again! En dit lijkt nog langer te duren ook! Nog maar 8 daagjes!
Ja, lang duurt het hè! Ik begin er nu bij mij echt in te geloven. Het waren lange weken haha. Succes met de laatste 8 nachtjes!
Helaas hier geen goed nieuws... Ik heb een miskraam gehad Vorige week dinsdag namen de symptomen af; teststreep was veel minder... Echo 1 dag vervroegd (do 23/1 ipv 24/1). Die ochtend was bruin bloed bij afvegen. Tijdens de echo begon het vloeien. De miskraam had toen al doorgezet... Vandaag echo om te kijken of alles weg is. Zo intens verdrietig...
Ach wat naar en dan heb ik je nog wel steeds lopen oppeppen dat het erbij hoort.... Nouja het kan er ook wel bijhoren. Ik had het zo anders voor je gehoopt! Veel sterkte met dit verlies! Ik hoop dat je droom snel uit mag komen! Liefs!
Wat ongelooflijk klote! Ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Zo naar.. *knuffelt je even stevig*