Geen steekjes meer, zegt dat wat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Herah, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herah

Herah Lid

1 sep 2010
    48
    0
    0
    Ben inmiddels ruim negen weken zwanger en tot een week of twee geleden had ik met niezen en hoesten e.d. af en toe van die steekjes onderin mijn buik, of liezen. Nu alleen helemaal niks meer en ik heb ook het idee dat mijn buik die tot een week of acht groeide (darmen rond dit tijdstip?) nu niet echt groter wordt. Ik kan het logisch beredeneren allemaal, maar vind het wel eng, aanstaande dinsdag heb ik mijn eerste echo... Zegt dit iets over is er echt nog geen zinnig woord over te zeggen? Herkent iemand dit?

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meis,

Herken het maar als te goed.. :) Ook ik heb flink in spanning gezeten omdat kwaaltjes ineens minder werden..
    Maar eergisteren een hele mooie eerste echo gehad.. en het beebje is helemaal gezond en groeit goed..
    Dus probeer je even op de echo te richten.. daarna zul je een heel stuk ontspannener zwanger zijn :)

Geniet van je eerste echo as dinsdag!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik heb helemaal geen steekjes gehad...wel buikkrampen de eerste 2 a 3 weken en die gingen daarna ook weg.. netzoals dat ik elke nacht wakker werd van de krampen en snel naar de wc moest rennen..is ook over is daarna overgegaan in verstopping..toch 2 goeie echo s gehad!
    en dat je buik nog niet hard groeit zegt niets over het babietje hoor! dat komt nog wel! Veel succes dinsdag! ik moet ook dinsdag, krijg de 3e echo dan alweer!

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heel herkenbaar!
    Kreeg met 9 weken 1e echo omdat ik twijfelde over hoe ver ik was en toen was alles oke!
    Nu voel ik vanalles maar anders als eerst dus nu ook weer een beetje in spanning voor de 12 weken echo van volgende week donderdag..
    Alles verandert steeds qua kwaaltjes...

5. Herah

Herah Lid

1 sep 2010
    48
    0
    0
    Hè wat fijn dat jullie de moeite nemen te reageren... Ik weet dat het toch gewoon afwachten is en het is erg fijn om weer even een positief gevoel te krijgen bij hoe het zal gaan... Ik hou niet van onzekerheid, dat zal jullie ook bekend voorkomen, denk ik... Sterkte voor jullie die binnenkort ook weer een echo krijgen... Hopelijk is en blijft die goed! Ik laat het nog wel even weten. Heb al geroepen, als het er goed uitziet dinsdag voel ik me denk ik net alsof ik de Lotto heb gewonnen!!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah dat weet ik wel zeker :D
    Heel veel succes meis en ik hoor graag nog even of inderdaad alles gewoon goed was en zie graag resultaat van de echo :D

xx

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Die steekjes zijn ws bandenpijn. Dat had ik in het begin ook, ging ook rond jouw tijd weer over. Waarschijnlijk is alles gewoon goed. Maar kan me voorstellen dat je het spannend vind. Succes! :)

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De kwaaltjes komen en gaan. Dit zegt gelukkig niet. Veel plezier bij de echo!

Deel Deze Pagina