Ik las net een artikel op de Telegraaf, over een run bij H&M op een collectie van balmain. Ik ben toen eens gaan kijken op marktplaats, en het staat er serieus al vol mee. Er worden absurd hoge bedragen gevraagd. En ik vraag me dan echt af met welke interesse je de kleding hebt gekocht.... Het is niet mijn smaak, maar al was het dat wel ga ik nog niet het driedubbele betalen En dan staat er per ongeluk verkeerde maat gekocht, maar dan kun je het neem ik aan terug brengen.... Misschien ben ik juist wel altijd te eerlijk... Zouden jullie dit doen ?
nee ik zou dat ook niet doen, plus dat ik er niet zou willen bij lopen als een plastic kerstboom in dat groene ding. Dan kan ik me toch mooiere kleding kopen met die 150.
Ja dat bedoel ik dus, heb je dan het shirt gekocht om er dik winst op te maken ? want als je het niet past kun je het ook terugbrengen
Dit gebeurt elke keer weer bij dit soort collecties. Tja, als mensen het er voor betalen zal zo'n handel ook gewoon blijven bestaan. Ik heb ook wel eens veel geld voor een item betaald die overal uitverkocht was. En heb ook wel eens laarzen verkocht voor meer dan wat ik er voor betaald heb. Sommige items zijn zo populair dat mensen maar tegen elkaar op blijven bieden. Natuurlijk kun je items terugbrengen maar snap best dat mensen dat niet doen als je er zo makkelijk winst op kunt maken. Ik zou nooit spullen gaan opkopen ofzo. Maar als iets niet past en je kan het makkelijk doorverkopen voor meer vind ik de keuze wel makkelijk
Vraag me dan af wanneer je dat dan aan doet, ik zou echt niet met zo'n lage "decolleté" bij mijn moeder aan tafel moeten gaan zitten tijdens het kerst diner, whaha die stuurt me weg en mag terug komen als ik wat "fatsoenlijks" aan heb whaha.
Ja ik snap best dat soms wel eens voor komt maar bij sommige adverteerders is het wel heel duidelijk handel.
Inderdaad, kijk als je de prijs die je ervoor hebt betaald vraagt en er word uiteindelijk veel meer geboden...dan heeft de koper er dat gewoon voor over. Maar ik zie heel veel advertentie's waarvan de verkoper het kledingstuk nog niet ineens binnen heeft en het staat al voor veel meer op marktplaats... Tja, dan heb je dus gewoon gekocht om er rijk van te kunnen worden.
jaaa die heb ik ook gezien met der wordt geleverd tussen 10-12 november.. dacht echt jeetje jij doet het echt alleen voor het geld.
of voor over van de prijs! off je valt op het jurkje omdat je er meteen antibiotica bij krijgt ivm een longontsteking
Haha hebben jullie al eens op een advertentie geklikt Er is volgens mij een hele clan actief om die advertenties vol te gooien met belachelijk hoge biedingen Ik zag net bij een van de advertenties staat: te klein. Maat 38 en valt ook zo. Dus.... je koopt een maat 38, die valt ook als een 38 (dat is dus goed want het valt niet kleiner of groter!!) en het past je niet. Dat betekend dus dat je al wist dat je geen maat 38 hebt want anders had je wel een andere maat besteld? (Oftewel, kopen voor het doorverkopen)
Wauw.. ik heb idd even op mp gekeken.. er werd 1500,00 geboden op het jurkje!! Ik vind het maar 3x niks.. en dan heb je ook nog eens een jurkje waarvan er meer zijn..