Wauw!! Wat is dat bijzonder zeg!! Helemaal verliefd op ons frummeltje! Ben 6 wkn en 1 dag en het hartje klopt!!! We konden het zelfs al horen!! Helemaal gelukkig!! Wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt mamavane! Nog testen gedaan? En waren ze goed?? Zo ja, niet meer te druk maken hoor! Probeer er wat van te genieten! (Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van!!) Succes bij de ha morgen! Ben benieuwd! Heb trouwens echt een super lieve gynaecoloog!! Zo blij met haar! Geeft me echt het gevoel van, alles komt goed! Heb het trouwens gevraagd van de buikpijn, was heel normaal zei ze! Puur het oprekken van de baarmoeder. -gerustgesteld-
Wauw, fijn dat alles goed was! En zo mooi he, dat je dan dat hartje ziet en hoort kloppen! Hoop ook binnenkort zo´n mooie echo te hebben! Ja heb vandaag nog een kv test gedaan en dat was echt een knaller, de testlijn zo mogelijk nog donkerder dan de controlelijn haha! Dus laat ik er maar op vertrouwen dat het goed zit daarbinnen (althans, mn best daarvoor doen haha) ik kwam toevallig vandaag mijn vk nog tegen toen ik met mijn oudste dochter naar logopedie ging (zit in hetzelfde gebouw) en toen ze me zag vroeg ze direct heel bezorgd hoe het met me gaat enz. Heel lief, is echt ook zo´n lieve vrouw! Ook vandaag geen buikpijn meer gehad, dus ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt. Ik zal het even laten weten morgen! hebben jullie het al tegen anderen verteld dat je zwanger bent? Bij mij weten een aantal mensen van het koor waarin ik zing het, maar verder niet, ook ouders niet. 20 oktober gaan we trouwen (hoop zoooooooooo dat ik in mn trouwjurk pas!) en dan willen we het op een leuke manier die dag bekend maken! (als de echo goed was natuurlijk, ervan uitgaande dat ik die dan wel gehad heb)
Buikpijn, Jeuk, Hoofdpijn, Pijn in de onderrug, Puisten uitbraak, noem het maar op, het is er. 6 dagen voor NOD... Of een vroeg ei? Heb in ieder geval 2 positieven in de handen. Wat vinden jullie?
duidelijk positief! Maar wat vroeg, 6 dagen voor nod al zulke testen lijkt me! Denk eerder dat je ei dan vroeg is geweest. Hoe dan ook, alvast een voorzichtige felicitatie!
nou, ben bij de ha geweest net. ze heeft goed mn buik gevoeld en volgens haar voelde het allemaal heel soepel, ze voelde niks geks. Op de pijnlijke plek zit volgens haar de dikke darm, en was echt te hoog voor baarmoeder/eierstok. Als het een bbz zou zijn, zou dat wel meer pijn doen zei ze, en dan zou je het niet kunnen verdragen dat iemand er zo op zit te drukken enz. Geen gekke dingen dus, heb ook na dinsdag vrijwel geen pijn meer gehad, dus waarschijnlijk gewoon de darmen geweest! Volgende week intake bij de vk, en hopen da ik snel een echo krijg! Hoe is het bij jullie?
Fijn mamavane! Ben blij voor je!! Kun je nu lekker (proberen) genieten! Volgens mij hartstikke positief hoor Jikjuh! Maar inderdaad wel heel vroeg.. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ok heb ook al een aantal dagen buikpijn... Alsof in ongesteld moet worden en steekjes helemaal onderin mijn buik/lies. Lees overal dat dat het oprekken van de baarmoeder is, maar nu al?? Heb morgen pas mijn Nod!
Ik had het al ongeveer 5 dagen voor m'n NOD. In eerste instantie dacht ik dan ook dat mijn menstruatie eraan kwam. Het kan het oprekken van je baarnoeder zijn, het kan ook vanuit je darmen komen (al voelt het anders dan anders).
MoJo1986, volgens mij kan dat ook zo vroeg al wel hoor! Ook bij onverwachte bewegingen, of als je opeens snel opstaat kun je wel van die steken hebben, dat zijn dan de banden. Heb het nu heel soms, en had het bij mijn 2e zwangerschap ook al erg vroeg
Hallo allemaal! Ik heb tot de 6de week ook erge last gehad van krampen onder in mijn buik! Kon wel over de grond kruipen van de pijn, NIET te hebben! Schijnbaar hoort dit er allemaal bij.. Ben nu 7 weekjes en heb er totaal geen last meer van.. Heel af en toe even een gevoel van "samentrekken".. Maar verder niks meer.. Van de mensen om me heen hoor ik dat dit meer dan normaal is.. De baarmoeder groeit.. Verder merkte ik dat als ik op dat moment naar het toilet ging.. En even rustig ging zitten het weg zakte.. Maar ik ken het gevoel! Werd er ook vaak genoeg wakker van midden in de nacht! Dit moeten we er denk ik voor lief bij nemen.. Het is voor een goed doel!
Wat fijn!! Ben je nu wat geruster? Ik heb bij vlagen best buikpijn en andere keer weer bijna niet. Geen pijl op te trekken dus. Ben blij als ik mn 1e echo heb gehad hahah
ja ben er nu wel geruster op dat het geen bbz is of iets dergelijks! Maar verder is het toch maar afwachten, dus ook hier geldt: ben blij als ik de eerste echo gehad heb!
Balarinan wat super dat je zo n mooie echo hebt gehad en wat bijzonder dat je het hartje al hoorde kloppen meestal is dat toch af en toe bij 10 weken heb ik gelezen en het meeste bij 12 weken ongeveer. Lekker genieten Liefs
Ja, dat heb ik ook gehoord.. Maar zit in België, misschien is dat het verschil..? Heb ook geen idee, weet alleen dat het een super mooi geluidje is!
Gisteren toch wel weer heel erg geschrokken. Was gaan dansen, en dat ging vrij goed voor mijn gevoel. Maar toen ik thuiskwam kreeg ik zo verschrikkelijk veel buikpijn! Kon gewoon niet recht blijven staan van de zeer! Dacht gelijk: ja, foute boel! Maar nog geen bloed te zien.. Zou ik me dan zo overzet hebben? Of kan het zoiezo gewoon zo veel zeer doen in je onderbuik? Pfff wat een vreselijk onzeker gevoel is dat toch!!
@ballerina ja ik denk dat dat heel goed te maken kan hebben met het dansen. Geen bloed is volgens mij goed en als je het niet vertrouwd gewoon even bellen. De vk kan je vast gerust stellen.
Dank je! Pijn is gelukkig stukken minder nu! Weet ff niet of ik wel ga blijven dansen.. Of toch de komende weken misschien even niet. Heb ook last van obstipatie.. Zal ook wel een hoop pijn vandaan komen. Als het niet beter gaat maar ff langs de ha.
Misschien bandenpijn? Kan ook heel zeer doen en je bent wel erg actief geweest natuurlijk. Ik had het gisteravond opeens toen ik op wilde staan van de bank, een flinke, scherpe pijnscheut, ben maar weer gaan zitten haha. en darmen kunnen ook vervelend doen! Ik zou het denk ik gewoon even in de gaten houden en als je het toch niet vertrouwd, even de ha of vk bellen!
Ja als je last hebt van obstipatie zou het ook goed daarvan kunnen komen. Het zal een combi van alles bij elkaar zijn. Dikke knuffel voor jou!