Oh nee wensmama,,dat vind ik echt niet leuk ik hoop en wens voor jullie dat het nu gauw een keer mag lukken, jullie wachten al zoooo lang knuf voor jullie
Heb ik in mn vorige zwangerschap ook gehad, dat eindigde in een miskraam. Nu heb ik nergens last van, maandag eerste echo, dus spannend...
Ach wat verdrietig voor jullie wensmama, heel veel sterkte! Trisha89, succes maandag! Spannend! ik heb vanmorgen een echo gehad! Alles ziet er goed uit, we hebben een hartje gezien en gehoord! Nog wel klein, ik ben nu 8wk 1dg, dus nog een weekje korter dan ik gedacht had. Heb dus met 3 weken al positief getest, en dat was ook best een duidelijke streep! Moet nu binnenkort nog een keer voor een echo, omdat de termijnecho officieel tussen de 10 en 12 weken plaats moet vinden. Maar ach, dat vind ik niet zo erg haha Hoe is het verder hier?
Gefeliciteerd met je goeie echo!! Buikpijn is hier zo goed als over. Af en toe een steekje maar meer niet. Wel erg misselijk en overgeven helaas... Verder gaat het goed. Donderdag de termijnecho
Ik Kreeg hele erge wee achtige pijn. en er volgde rond week 7 a 8 een miskraam. maar gewone menstruatie achtige pijn is normaal bij een zwangerschap volgens mijn dokter. je baarmoeder maar ook je organen moeten eraan wennen en gaan een andere plek krijgen in je lichaam. En al het toch fout gaat, kunnen we helaas niks eraan doen om het te stoppen maar ga er vanuit dat alles gewoon goed gaat ik ga flink duimen iig.
Op misselijk en onwijs moe na gaat het hier best goed. Weinig buikpijn meer. Soms Eem steekje hier of daar, maar niks heftigs. Donderdag een echo, termijnecho heb ik al vrij vroeg gehad. Ik ben benieuwd! Vind t spannend en leuk tegelijk. Stephanie wat verdrietig dat het mis is gegaan ik hoop heel erg dat het gauw mag lukken bij jullie!
Ja klopt, het was al appart wat we hadden 10 minuten eerder de dokter gebeld om een afspraak te maken voor mijn vriend om te kijken of het aan hem lag want ik was al getest. ik had toen al een test gehaald en wilde wachten op mijn nod. maar omdat ik er niet meer vanuit ging dat het dit jaar zou lukken heb ik niet opgelet wanneer ik voor het laatst ongesteld moest worden maar vond het voor mijn gevoel te lang duren. ik deed een test en toen waren we zwanger. dus wij weer de dokter af bellen helemaal blij. onverwachts en natuurlijk gewilt. dus het kwam wel even hard aan. maar we gaan gewoon verder dankjewel. wat fijn dat het so super gaat bij jou, veel succes donderdag met je echo