Hi dames, Ik ben zes weken zwanger en de eerste symptomen zijn begonnen. Ik vroeg me alleen af... of meer mensen deze symptomen herkennen. Misselijk gedurende de hele dag en nacht. Dit is plotseling begonnen bij 5,5 week en niet meer opgehouden. Maagzuur, de hele dag door maagzuur! Dit is toch pas bij 15 weken ofzo? Ben wel blij dat ik nu eindelijk iets voel, ook al zegt dat nog niks...
Komt me heel bekend voor! Ik ben zes weken en 1 dag en ook continue misselijk. Heb gelukkig emesafene gekregen en dat scheelt een hoop! Moet nog regelmatig eten...en ja wat te eten moet ik ook nog uitzoeken want vaak ben ik na 1 hap iets alweer beu. Idem met drinken. Maagzuur heb ik maar af en toe gelukkig maar heb gelezen dat rennies kunnen helpen. Als de misselijkheid echt te storend wordt, bel de huisarts en vraag om medicatie hiertegen.
Ik herken de misselijkheid, begon bij mij ook rond 5,5 week. het vreemde is dat ik het soms vooral in de ochtend heb en soms de hele dag door. Bij mij helpt het tot nu toe redelijk om regelmatig iets te eten maar fijn is anders
Herkenbaar!! Had nergens last van en ineens vanaf 6 weken kotsmisselijk de hele dag en avond, pfff ben toen na 3 dagen naar de huisarts gegaan en kreeg Emesafene voorgeschreven en dat hielp geweldig, nergens meer last van en vanaf 11 weken geen tabletjes meer nodig, toen was ik zo van de misselijkheid af
hier ook vanaf 4,5 week. echt vreselijk irritant. blijven eten (kleine beetjes) en zo nu en dan een rennie...
2 jaar geleden enorm ziek geweest van de zwangerschap van week 5 t.m 14. Heb van de huisarts toen emesafene zetpillen gekregen. Gin van 10 keer overgeven op een dag naar 3 keer ong. Scheelde een hoop! Was vooral lastig om op het werk verborgen te houden. Maagzuur ook last van gehad, had een mok melk langs mn bed staan en dat hielp gelukkig wel en mijn man stond eerder op als hij ging werken en zette een kommetje vanille vla op mn nachtkastje..
Bijna 8 weken zwanger en het misselijk zijn, wordt met de dag erger! Paar keer per dag overgeven... Ik probeer wel te blijven eten (kleine beetjes), maar vooral met drinken heb ik het lastig. Water is een ramp, ik kan alleen melk verdragen en af en toe een slokje Cola. Het vreet echt energie... Ik heb Primperan en gemberpilletjes voorgeschreven gekregen, maar heb niet het gevoel dat dat geweldig werkt... Ik hoop zo dat dit geen weken meer gaat duren...