Vooral na het eten is mijn buik extreem gespannen. Hebben jullie dat ook? net een bbq gehad en mijn buik voelt echt verschrikkelijk, alsof hij uit elkaar ploft.. Kun je daar wat tegen doen, behalve nog minder eten
Ik heb dat nu al.... Soms zelfs al na een flink glas drinken (water ofzo)...ik dacht dat het er wel bij zou horen. Geen idee dus.
Heb ik ook wel eens, na het drinken. Zit gewoon heel snel vol. Maar zoals mijn buik nu voelt heb ik het nog niet eerder gehad. heel erg opgeblazen en gespannen.. Hoop dat het zo af zakt..
Ik zie nu ook dat we helemaal niet belachelijk veel schelen.... Hoop ook dat je je gauw wat ruimer in je vel voelt!
Hmm ik heb het nog steeds.. Vrees dat het dus niet over gaat! Ik neem tegenwoordig halverwege de maaltijd even 'rust'. En wat vaker kleinere beetjes eten.
Gelukkig ben ik niet de enige, even liggen na het eten helpt inderdaad. et zal de groei wel zijn, alles staat constant op spanning en na eten of drinken staat er soms wat meer spanning op. Ik heb het ook als ik wat nerveus ben.