Buikpijn innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal29, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    ik heb bergrepen dat het innestellen een paar dagen naar je ei is dus weet niet mischien had je ei wel eerder dan je dacht of je bent dus niet zwanger gr linny

2. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb vandaag ineens ook donkerbruin bloed. Een paar dagen daarvoor ook van die steken en krampjes in mijn onderbuik. Zit op mijn 21e dag, zou dus veels te vroeg zijn voor ongi. Heb verder nog niks aan bloed gezien. Zou het misschien innestelingsbloeding o.i.d zijn :( Weet niet wat ik moet denken. Maar gewoon afwachten denk ik. :(

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maartje@
    ik zweet me ook snachts helemaal de gekte en heb dat normaal nooit ben zeiknat van t zweet snap er niets van.
    ik heb zaterdag mijn nod dusss ben benieuwd succes jij he!

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey meiden wat fijn dat dit topic geopend is ik zit er namelijk al een paar dagen mee.
    Hmm ik heb namelijk hetzelfde, ontzettend zere steken links in mijn onderbuik en ontzettende pijn in mijn liezen. 11 dagen na de laatste dag van mijn ongi 2 dagen donker druppels bloed verloren.
    Nu last van overgeven, opgezette buik, haar uitval, pukkels.
    Maar moest vandaag naar de gyn om de uitslag op te halen(zoals verwacht niets nieuws) en die heeft een inwendige echo gemaakt en daar was niks op te zien. Kan dat nog denken jullie? of zijn mijn kansen verschoten deze maand?

5. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi rachje20 heb net je filmpje gezien wat veschikkelijk moest hgewoon een traantje weg pikken [-o< dat die dingen gebeuren echt vreeselijk nou ik wens je voor 2008 een heel goed jaar ;)
    en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn heb echt repeckt voor jou naar zon moeilijke tijd
    gr linda

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Voel je de innesteling altijd? ik bedoel kan het ook snachts gebeuren zonder dat je het merkt? of doet het zo'n pijn dat je er wakker van wordt?

7. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Bij was het echt een zweetaanval van 10 minuten en gigantische buikpijn, wel heb ik het de laatste nachten ook wel warmer.
    Ik heb zondag/maandag mijn nod, (ongeveer hou het nog niet zo secuur bij) wel heb ik nu alsmaar een raar gevoel onder in mijn buik kleine steekjes, beetje spierpijngevoel.
    Maar had me voorgenomen er een jaar voor uit te trekken, zijn sinds oktober bezig, en me er nog niet al te druk in te maken. Klussen wanneer we zin hebben en verder tsja we zien wel. Maar aan het einde van mijn cyclus merk ik toch dat ik me er meer mee bezig hou en meer op dit forum ga mee lezen. En dan natuurlijk een hoop klachten ontdek waar ik ook last van heb, maar ja of ik me die dan zelf aanpraat?

Ik werd trouwens echt wakker van de pijn, maar weet dus niet wat het was (als het mijn innesteling was kom ik daar volgende week wel achter en anders niet)

8. music4life

music4life Niet meer actief

hey rachje20 ik heb net je hyves bekeken ik heb echt vreselijk zitten huilen hierzo ,,,,mijn man kwam binnen en zei ,jeetje wat is er ,en hij zag het en begon ook te huilen ,,ik wens jullie nogmaals alle sterkte
    en btw goede text bovenin je hyves,over de lippenstift,,,,

mijn ei is al geweest! kan je daarna gelijk je innesteling hebben ,,ik denk dat het bij mij mischien beide is,,ik had zaterdag mijn ei ...de bloeding duurde tot gisteravond,,en nu vanavond bruin bloed,,innesteling

9. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ik denk dat het bij mij toch de innesteling is geweest waar ik zo'n heftige buikpijn had, ik heb nl. net een heel licht roze streepje getest (kon niet wachten. Mijn banner klopt niet helemaal had hem ingevuld op 35 dagen, maar was 32, a 33 dagen, maar het is nu nog wel 3/4 dagen voor mijn nod.
    Ik weet het nog niet zeker (en geloof het nog niet helemaal)maar zie toch echt een streep aaaaah, zondag nog maar eens testen, kijken of het echt zo is

10. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ik denk dat het bij mij toch de innesteling is geweest waar ik zo'n heftige buikpijn had, ik heb nl. net een heel licht roze streepje getest (kon niet wachten. Mijn banner klopt niet helemaal had hem ingevuld op 35 dagen, maar was 32, a 33 dagen, maar het is nu nog wel 3/4 dagen voor mijn nod.
    Ik weet het nog niet zeker (en geloof het nog niet helemaal)maar zie toch echt een streep aaaaah, zondag nog maar eens testen, kijken of het echt zo is

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit heb ik dus sinds gisteren. Ik heb heel erg last van branderig/drukkig gevoel in mijn rechterlies en straalt een beetje naar mijn linkerbovenbeen. Echt heel irritant.. Ik heb dit wel vaker gehad (4 dgn voor NOD) en werd altijd ongesteld. Maar dit keer is het echt een week van te voren. Ik weet niet meer wat ik moet denken :( :(

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dankjewel lieve meiden, hoop dat de buikpijn ons goed nieuws zal brengen!

13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Helaas is bij mij de ongi doorgebroken. Daarbij is het zaad van mijn man niet goed, dus al met al hebben we een "leuke" week achter de rug

14. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Helaas is bij mij de ongi doorgebroken. Daarbij is het zaad van mijn man niet goed, dus al met al hebben we een "leuke" week achter de rug

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ chantal29 balen zeg voor je hopen dat het jullie in februari is gegund

@rachje20 hoe is het met jullie :(:
    ik heb ook vanaf verleden week al buikkrampen (vind het nu toch wel spannend worden ;)
    hoop voor jullie dat het ook gauw raak is (zou dat echt geweldig voor jullie vinden

groetjes debby

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hahah debby dat is grappig, vorige keer dachten we ook samen zwanger te zijn. Zou toch wel helemaal geweldig zijn he! Samen zwangeren!
    Aan je pendels te zien veel hoop ;)

Hier nog steeds buikpijn, opgezette buik, moe, overgeven. Nog niet getest 16de is mijn NOD en die van jou deb?
    Gaan we weer gelijk op?

17. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ rachje

nou wie weet mijn NOD is ook de 16e
    wat je zegt zou echt helemaal geweldig zijn :)
    ja hoop ook dat die pendels uitkmomen mar pin me er maar niet op vast
    voel me wel heel anders dan de andere maanden dus wie weet ;)
    hopen dat we volgende week allebei een gat in de lucht kunnen springen
    gaat verder alles een beetje zijn gangetje bij jullie :(:
    ik ga heel hard voor jullie duimen

veel liefs debby

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja ik voel me ook weer anders dan de rest van de maanden.
    Haha meen je niet weer zelfde dag NOD! Wanneer ben je van plan te gaan testen?
    Nee zou me ook niet vast pinnen op je pendels. Hoop dat we allebei volgende week roze zijn ;)
    Ja het gaat zijn gangentje, rustig aan dan breekt het lijntje niet. Maar goed met die buikpijnen etc, kom ik weer toe aan niks. Ben zo bekaf.
    Word nu wel spannend he vind je niet?

19. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ rachje

ja we gaan weer gelijk op zou echt te gek zijn als we allebei knalroze zijn
    ik ga denk ik donderdag testen als ik die :evil: nog niet heb gezien
    hier gaat het ook rustig aan (werk nu halve dagen)en wat je zegt heb nu hele andere dingen dan de afgelopen maanden dus wie weet voor jouw en mij ;)
    liefs debby

20. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh oke, ik ga ook donderdag testen met ochtendurine.
    Oh dat is wel lekker halve dagen, ik zit nog steeds thuis in de ziektewet. Gaat wel steeds beter, maar nog niet helemaal alles op rit. Vind het wel even best zo.

Toch wel bijzonder, paar maanden geleden dachten wij het ook saampjes. en nu weer!
    Vind jij het ook zo raar dat wij weer opnieuw mamma kunnen worden (in de zin van bevallen) als onze vlinderkindjes minimaal een jaar zijn geweest?

Deel Deze Pagina