Ik heb geloof ik vorige week woensdag mijn ei gevoelt... Nu heb ik zoveel afscheiding. Echt yogurhtachtig dik, wit en veel... Ik voel mij vies! Vorige cyclus had ik dat niet, die keer er voor ook niet! Die keer ervoor wel, maar goed, toen was ik zwanger... Is dit normaal na je ei zoveel slijm? Voel me vies! Als ik niet regelmatig een inlegkruisje verschoon komt het zo in mijn broek...
Ik heb het nu ook zo erg en word er gek van. Normaal ben ik echt kurk droog. Ik denk dat ik nu toch echt een eisprong heb gehad
Ik had ook rond mijn uitgereknde eisprong last van veel slijmverlies. En opvallend was dat dit natuurlijk verergerd net voor het klussen, want dan ben je opgewonden. Maar het leek bij mij echt net een kraan Jeetje, ik wist helemaal niet waar het allemaal vandaan kwam en hoe ik het moest stoppen! Volgensmij heb ik daardoor nu wel een idee wanneer mijn eisprong is. Ik kan me herinneren dat we toen ervoor en erna om de 2 dagen hebben geklust. Ooh..ik hoop zo dat het raak is!
hai Lola! ik heb dit ook! en ook voor de eerste keer (zit in ronde 8) het is gewoon echt dik wit (wel glad dus geen stukjes of iets sorry ) Ik heb dit normaal nooit na mn ei laten we hopen dat het goed nieuws is