Hoi allemaal, Ik zit nu in ronde 13. Heb dond 3 dagen na nod getest en heb 2 streepjes. Je ziet ze, maar het is zeker geen dikke streep zoals de controle streep. Toen ik ze 's avonds wou laten zien aan mijn vriend om zeker te zijn dat hij ze ook zag, had ik het gevoel dat ze nog iets duidelijker was geworden. Heb ze vandaag aan de apotheek laten zien toen ik een nieuwe test (voor later deze week) ging halen. Die dacht dat het ook ging zijn. Toch durf ik er niet op hopen en ben bang dat als ik een nieuwe test doe, dat er geen lijn meer komt. Gek hè! Maar wat denken jullie? Is een ingedroogde lijn echt heel vaag? Groetjes x Alvast bedankt! (ps heb stiekem mijn banner al aangepast, kon het niet laten )
Kan je een foto plaatsen? Ik hoorde dan een ingedroogde lijn meestal dunner is dan de controlestreep. En een vage positieve test is dan heel vaag, maar wel even dik als de controlestreep. Als ik het fout heb, corrigeer me! Liefs Dayenne ps. ik duim voor je hoor..!
Hoi, Nee, sorry kan geen foto plaatsen. We hebben geen digi camera, mijn zus wel. Maar die kan ik pas morgen halen dan. Ik heb de test aan mijn moeder laten zien en die zegt ook dat je het streepje duidelijk kunt zien. Je hoeft de test niet van dicht bij te bekijken of draaien naar het licht. Je ziet ze, maar is niet zo duidelijk als controle streep.
Ja, streep is streep hoor! GEfeliciteerd! 3 dagen na de vorige test nog een doen en de streep zal dikker zijn waarschijnlijk! Geniet ervan!
ik heb altijd gelezen dat een lijntje hoe vaag ook betekent dat je hcg in je urine hebt, wat dus inhoudt dat je zwanger bent. Heb je nog een keer getest?
Ik heb ook een hele vage test! (zie album) Maar omdat ik ongeveer zo'n 4000 keer getest heb in mijn leven met dit merk (haha beetje overdreven hoor) en ze altijd spierwit bleven, behalve bij mijn twee zwangerschappen (waarvan 1 voortijdig eindigde) durf ik aan te nemen dat ie bij mij echt positief is. (al ga ik nog maar nergens vanuit voordat ik een echo heb gehad) Bij mijn vorige zwangerschappen had ik precies zo'n vaag lijntje.
Ik denk dat ik je ook heel voorzichtig maar feliciteer. Zou wel super zijn, na 13 rondes. Ik gun het je van harte. Laat je nog even weten of het voor het eggie is...
hallo allemaal, Wel ik heb vandaag opnieuw een test gedaan, met de strookjes van de site. En die is iets duidelijker geworden. Ik heb in dit voorbije jaar al zoveel testjes gedaan en nooit tekende die positief af, bleven spierwit. Dus ik hoop het! Ik kan niet geloven dat het dan eindelijk zo ver is. Ik denk dat ik maandag nog de test van de apotheek doe en dan gelijk een afspraak maak met de gynaecoloog. Ik denk dat ik het pas geloof als een arts het tegen mij zegt! Gek hè! En dank je wel voor de voorzichtige felicitaties, je weet niet hoe deugt dit doet na zo'n lange tijd! Grtz
En Anabella, ik heb juist naar je album gekeken. Ik denk dat mijn testjes zowat hetzelfde zijn. Alleen heb ik het gevoel dat mijn testje van vandaag nog iets duidelijker is, maar het zal niet veel schelen. Groetjes
@Linajo, ik ben na 4 rondes al heel erg ongeduldig dus ik gun het jou na 13 rondes meer dan van harte, dus hier ook alvast een voorzichtige proficiat
Nou bij mij was het bij de eerste ook een vaag streepje. Maar er stonden wel 2 streepjes op en dat telt! Hoe vaag ze ook zijn! Ook heel voorzichtig gefeliciteerd!
Ik ben vandaag naar gynaecoloog geweest. Ben inderdaad zwanger! Hoe lang was nog moeilijk te bepalen, maar rond de 5 weken. Moet nu wel enkele weken het rustig aandoen o.w.v. een vorige miskraam. Hoop dat nu alles goed blijft! Groetjes