kan ik nu zwanger wezen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoxanneTobias20, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoxanneTobias20

RoxanneTobias20 Actief lid

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    hallo allemaal,
    23 augustus in de avond had ik een ovulatietest gedaan .
    En er stonden 2 streepjes, 1 duidelijke en 1 niet zo heel duidelijke(me eisprong zou eigenlijk de 22ste plaats vinden)
    en de volgende ochtend heb ik seks gehad etc..
    zou ik dan alsnog zwanger kunnen wezen? voel me sinds gister avond erg beroerd en emotioneel.. en misselijk.
    Heb geen stress of wat dan ook dus daar ken het niet aan liggen.

hoop dat iemand me ken helpen hiermee?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee. Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes even dik zijn. Je hebt geen eisprong gehad die dagen.

3. Joia

Joia Niet meer actief

Heb je hiervoor ook getest? positief is als beide streepjes gelijk zijn ;)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo zou de 22e eigenlijk plaats moeten vinden? Is jouw ei voorgeprogrammeerd ofzo? :p

Bij verreweg de meeste vrouwen vindt de eisprong niet elke maand op dezelfde dag plaats. Ook moet je niet uitgaan van apps en banners die je eisprong berekenen. Die gaan namelijk uit van gemiddelden. Ook kunnen ze niet in je lichaam kijken. Grote kans dat je dan op de verkeerde dagen gaat klussen.

Je gebruikt ovulatietesten. Gebruik je die af en toe of begin je daarmee bijvoorbeeld consequent vanaf dag 10 van je cyclus? Een ovulatietest is pas positief als de twee streepjes minstens even donker zijn. Pas dan is je eisprong in aantocht. Het kan dus goed zijn dat je eusprong nog komt (of allang is geweest als je maar af en toe een ovutestje doet.).

5. RoxanneTobias20

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    Er staan 2 streepjes maar de een net iets duidelijker dan de ander, en als er maar 1 zou staan zou ik dus op dat moment niet vruchtbaar zijn lijkt mij.. maar er stonden er gewoon 2.
    Heb hiervoor niet getest want op de een of andere manier had ik er even geen zin in en het was de laaste ovulatie test die ik nog had, heb nu weer nieuwe besteld. Heb ook pas sinds 2-3 dagen last van rekbaar slijm, daarvoor juist van waterige afschijding.
    Dus snap er even niks meer van..

6. RoxanneTobias20

13 aug 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag

hey,
    nee dat was via de calculator van deze site bekend maar heb pas sinds 2 a 3 dagen het gevoel dat ik in me vruchtbare periode zit en ben ook altijd erg laat ongesteld, normaal was ik rond de 29ste ongesteld (totdat ik voor de 1ste keer seks had)toen werd me menstruatie ineens rond de 8ste van de andere maand, dus snap er zowiezo niks meer van...

7. Denik

Denik Nieuw lid

14 aug 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Hoe groot/klein is de kans dat ik zwanger ben?
    16aug hebben wij het gedaan met het voor t zingen de kerk uit. ...
    Wij hebben een dochter van 2,5 en zouden het niet erg vinden als er nu een tweede zou komen maar zijn er niet mee bezig.
    17 aug had Ik mijn eisprong, die voelde ik enorm goed dit keer.
    Nog geen week later rommelde het flink in mn buik en voelde ik 22 aug zelfs wat steken onderin. Ik heb nu een aantal dagen flinke lage rugpijn en mijn borsten zijn net twee grote beton blokken! (Nou is het natuurlijk wel zo dat ik overal enorm veel op Let! ) Ik wordt er nogal onzeker van.... a.s. Kan ik pas testen maar ik was gewoon benieuwd naar jullie meningen en evt ervaringen!

Groetjes

Deel Deze Pagina