De kleine is heel erg met haar hoofdje aan het wroeten daar beneden volgens mij, het staat behoorlijk onder druk down under. Het voelt zo raar, net of ze er ieder moment uit gaat komen Ik heb vandaag ook heel veel slijmverlies. Is dit normaal? Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap. Verder is ze is wat rustiger dan anders, maar ze beweegt wel regelmatig, dus daar maak ik me niet direct zorgen over.
De druk onder kan de indaling zijn maar bijj veel slijmverlies erbij zou ik toch even de verloskundige bellen..succes
Hier was met 32.5 veel slijmverlies wat licht roze werd het begin van de bevalling. Zou toch even bellen
Spannend en herkenbaar! Laatste twee maanden hier met vlagen al veel slijm, hoort er wel bij (reinigen van de baarmoedermond). Als je twijfelt idd gewoon bellen!
Hier ook een zwaar gevoel met lopen en krampen in schaambeen. Niet veel slijm ... dus denk dat het hier of weer stuitligging is geworden of aan het indalen is geslagen.
Ik heb vanmiddag toch even de vk gebeld, ik kreeg opeens ook felle steken precies naast mijn navel. De kleine is waarschijnlijk aan het indalen, de steken kunnen de banden zijn of de baarmoeder die aan het groeien is. De vk maakte zich in ieder geval geen zorgen, zolang er geen sprake was van bloed- of vruchtwaterverlies. Het slijmverlies is inmiddels ook weer gestopt (natuurlijk vrij snel nadat ik had gebeld ). Ik vind het soms maar vaag allemaal haha, zo'n zwanger lijf Bedsnkt voor jullie reacties allemaal!
Het is zeker vaag allemaal, elke dag weer iets nieuws er bij. Kon vandaag niet eens het winkelcentrum door zonder ergens te rusten ( en het is een klein winkelcentrum ) En was er niet eens om alle winkels af te gaan alleen voor de Etos. Fijn dat de vlk zich geen zorgen maakt!
Ik ben ook 34 weken. Er staat wel enorme druk op mijn blaas steeds. Maar wat jij omschrijft heb ik niet. Ik zou bij zorgen inderdaad even bellen.
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg. Al vanaf een week of 32/33. Beebje was al vroeg ingedaald en het leek wel alsof ze continu met haar hoofdje aan het draaien was in m'n bekken...echt pijnlijk was het niet maar wel erg irritant en een gek gevoel. Ze is uiteindelijk met 40+4 geboren ☺️
Ohh dat herken ik van mijn zwangerschappen dat drukkende gevoel rond 33 weken, kids zijn niet eerder geboren oid maar weet wel dat het inderdaad heel gek voelt alsof je met een beetje druk zo je kind uitpoept
Gisteravond een megadrukke baby, harde buiken van hier tot Tokio, menstruatiepijn, weer flinke druk op de onderkant... Ik kon het echt nergens meer vinden Ik heb een paar pmolletjes genomen en ik ben vroeg op bed gegaan, toen zakte het enigszins af.