Ik heb ook die krampen gehad vorige week en ook heel veel naar het toilet. En ook mijn broer en schoonzus en ouders waren de klos. Ik denk dat het gewoon een virus is hoor. Maar dan wel een hele pijnlijke Beterschap. Gr MB2005.
Op zich klinkt dit niet raar, alleen doe ik bijna dagelijks een grote boodschap. Wel had ik de laatste tijd wat meer last van hardere ontlating maar niet problematisch.
Gelukkig is het bij die krampen en buikpijn in de ochtend en vroege middag gebleven. In de namiddag en avond bijna geen last meer gehad en vandaag gelukkig ook goed wakker geworden. Denk eerder dat ik iets verkeerds heb gegeten ipv een buikgriep want dat zou volgens mij langer moeten aanhouden.
kan hetniet je eisprong geweest zijn? dat kan hele pijnlijke krampen geven ook in de darmen! Ik moest dan ook altijd vaak naar het toilet.
2jees, geen idee maar ik slik de pil. Buiten de pil om voelde ik m wel altijd maar dan was het niet zo erg. Dit kon ik werkelijk vergelijken met weeen. Zo heftig waren die steken / krampen.
Ok, geen verstand van de pil. Dan kan dat niet zeker? Maa ik verging wel 5 dagen van de (opbouwende) pijn. Ben ook twee keer naar de HA geweest en dat doe ik niet snel.. Zij zei er niks op, ben door internet achteer gekomen dat het de eisprong is/was.. Nu nog geen cyclus.