Hoi! De hele zwangerschap heb ik al veel harde buiken. Inmiddels is de baby volledig ingedaald en ligt hij vast in de bekken. Gisteren had ik opeens voorweeen. Het is nu weer rustig maar ik schrok er wel van; bij de eerste baby heb ik dit helemaal niet gehad. De baby is zo ontzettend beweegelijk. De harde buiken en dan nu pijnlijke voorweeen in mijn benen maken dat ik mij zorgen maak. Ik ben nu 32 weken zwanger. Is dit een voorteken van een eventuele vroeggeboorte of hoef ik mij geen zorgen te maken? Ik hoop op geruststellende berichten...
Eens met @Jajo: even je urine laten checken. Verder: ik heb beide zwangerschappen vanaf 31/32 weken op vrijwel dagelijkse basis nare voorweeën gehad. Daardoor met 37 weken 3cm ontsluiting, maar beide kinderen zijn netjes blijven zitten tot de geplande inleiding met 38 weken
Idd urine. Vorige zwangerschap begonnen ze hier rond de 30 weken. Dolle pret. Zoon is met 39.1 geboren dus best een poos mee gelopen. Nu heb ik ook alweer heel lang harde buiken (vanaf week 15) en veel menstruatiekrampen (vanaf week 22) Hopelijk wordt dat niet erger. En bij zorgen; altijd bellen.
Dank voor de reacties! Ik heb urine laten checken zojuist: geen blaasontsteking maar wel eiwitten. De arts belt mij deze middag, ik ben benieuwd...
Oh, vervelend van de eiwitten in je urine Wat de voorweeën betreft: die heb ik bij de tweede echt heel heftig gehad rond 32 weken, daarna helemaal niet meer tot na de 39 weken. Bij de eerste geen enkele wee gehad voor de 39 weken.